Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи ціноутворення, що належать до конкурентної моделі

Метод ціноутворення на основі рівня поточних цін
Роблять порівняння цін лікарського препарату з препаратом-аналогом конкурентів: за упаковку, одноразову дозу, добову дозу, вартість курсу лікування тощо. На підставі того формується ціна за упаковку препарату.
Метод визначення ціни за рівнем конкурентоспроможності лікарського засобу
Якщо фірма розробила новий лікарський засіб із певними параметрами, кращими чи гіршими за аналогічні параметри свого основного ринкового конкурента, то вона може встановлювати ціну з урахуванням інтегрального показника конкуренто­спроможності: Ц = Цб· k , де Цб- ціна базового лікарського засобу конкурента; k - інтегральний показник конкурентоспроможності лікарського засобу. ІФ.П. k = --------- , ІЕ.П. де ІФ.П. - індекс функціональних параметрів (індекс якості); ІЕ.П. - індекс економічних параметрів (індекс ціни споживання).
Метод встановлення ціни на підставі торгів (тендерне ціно­утворення)

Точка нормальної рентабельності
Графік беззбитковості і нормальної рентабельності (при даному рівні вихідної ціни)

           
 
 
   
Nкр
 
Nрен

 

 


Обсяг збуту в критичних точках визначають за формулами:

F F + П

Nкр. = --------- , Nрен = ------------ ,

Ц – V Ц – V

де F - постійні витрати фірми за певний період часу;

П - нормальний балансовий прибуток;

Ц - вихідна ціна на лікарський засіб;

V - змінні витрати на одиницю ліків.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  7. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  10. IV. Учебно-методические рекомендации
  11. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  12. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ




Переглядів: 525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи ціноутворення на лікарські засоби, що відносяться до витратної моделі | Три інтервали товарообігу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.