Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи життєвого циклу лікарського засобу

 

  U спаду
IU зрілість і насичення
III зростання
Життєвий цикл лікарського засобу – це тривалість знаходження препарату на фармацевтичному ринку.

 
 
Обсяг збуту
Час
UI вихід з ринку
I створення і розроблення

 


    II виведення на ринок

 

Ринкове життя препарату

 

 

Стратегії
на етапі зрілості на етапі спаду
ä модифікація ринкуу вигляді виходу на нові сегменти, пошуку нових показів до застосування; ä модифікація препарату у вигляді нових лікарських форм, доз, переведення його у групу безрецептурних препаратів, поліпшення дизайну упаковки тощо; ä модифікація комплексу маркетингу, зокрема зміна цінової політики, каналів розподілу, акцентів у рекламній кампанії, поліпшення сер­вісу тощо. ä припинення випуску застарілих лікарських засобів; ä якщо препарат ще рентабельний, деякий час „збирати плоди“, різко скорочуючи ви­трати на його маркетинг (рекламу, збутову мережу тощо); ä укласти контракти на його виробництво з дочірніми підприємствами в інших країнах чи регіонах.
Конкурентоспроможність лікарського засобу– це сукупність його споживчих властивостей, наданих під час розробки й виробництва, що сприяє його найшвидшій реалізації на конкретному ринку в певний період часу за умов відмінностей від препаратів-аналогів: Ø за ступенем задоволення потреб організації-споживача чи індивідуального споживача та рівнем затрат на його придбання та використання; Ø за ступенем інформованості, доступності та зручності споживача в здійсненні купівлі та застосування, забезпеченими маркетинговими і логістичними заходами.

 

Якість лікарського засобу чи виробу медичного призначення – це сукупність властивостей, які надають лікарському засобу чи виробу медичного призначення здатності задовольняти потребу споживачів відповідно до свого призначення і відпо­відають вимогам, встановленим законодавством.

Система характеристик якості

Лікарського засобу

 

Специфічні властивості   Активність стосовно
ä ефективність; ä безпечність; ä переваги перед іншими ліками; ä різноманітність лікарських форм і доз; ä частота доз; ä швидкість настання і тривалість дії; ä зручність застосування; ä новизна; ä дизайн упаковки. ä кількості нозологій (одна або дві і більше); ä перебігу хвороби (гострий, підгострий чи хронічний період); ä ступеня важкості хвороби (легка, середня чи важка форма); ä різних вікових груп (діти, дорослі, люди поважного віку).
Виробу медичного призначення
надійність, функціональність, довговічність, ремонтопридатність, економічність, дизайн, зручність у користуванні та інші споживчі властивості.
Товарна марка– це ім’я, назва, символ, малюнок чи їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів чи послуг даного продавця і диференціації їх від товарів конкурентів.
Товарний знак – це товарна марка, що зареєстрована у встанов­леному порядку і має юридичний захист.
Функції товарних знаків
Ø створюють відмінності між ЛЗ та ВМП; Ø полегшують ідентифікацію препарату; Ø виступають гарантом високої якості ЛЗ; Ø надають інформацію про ЛЗ та його виробника; Ø рекламують ЛЗ; Ø дозволяють фірмі з меншими затратами виводити на ринок нові препарати; Ø сприяють підвищенню корпоративного духу, об’єднують співробіт­ників, викликають відчуття відповідальності за загальну справу – „фірмовий патріотизм“; Ø підносять престиж ЛЗ; Ø забезпечують правовий захист ЛЗ.

Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  6. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  7. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  8. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  9. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  10. Аудит процесу продажу (реалізації продукції), циклу отримання доходів
  11. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  12. Аудит циклу закупок (процесу постачання)




Переглядів: 2611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи розроблення лікарських засобів | Стратегії використання товарних марок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.