Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи життєвого циклу лікарського засобу

 

  U спаду
IU зрілість і насичення
III зростання
Життєвий цикл лікарського засобу – це тривалість знаходження препарату на фармацевтичному ринку.

 
 
Обсяг збуту
Час
UI вихід з ринку
I створення і розроблення

 


    II виведення на ринок

 

Ринкове життя препарату

 

 

Стратегії
на етапі зрілості на етапі спаду
ä модифікація ринкуу вигляді виходу на нові сегменти, пошуку нових показів до застосування; ä модифікація препарату у вигляді нових лікарських форм, доз, переведення його у групу безрецептурних препаратів, поліпшення дизайну упаковки тощо; ä модифікація комплексу маркетингу, зокрема зміна цінової політики, каналів розподілу, акцентів у рекламній кампанії, поліпшення сер­вісу тощо. ä припинення випуску застарілих лікарських засобів; ä якщо препарат ще рентабельний, деякий час „збирати плоди“, різко скорочуючи ви­трати на його маркетинг (рекламу, збутову мережу тощо); ä укласти контракти на його виробництво з дочірніми підприємствами в інших країнах чи регіонах.
Конкурентоспроможність лікарського засобу– це сукупність його споживчих властивостей, наданих під час розробки й виробництва, що сприяє його найшвидшій реалізації на конкретному ринку в певний період часу за умов відмінностей від препаратів-аналогів: Ø за ступенем задоволення потреб організації-споживача чи індивідуального споживача та рівнем затрат на його придбання та використання; Ø за ступенем інформованості, доступності та зручності споживача в здійсненні купівлі та застосування, забезпеченими маркетинговими і логістичними заходами.

 

Якість лікарського засобу чи виробу медичного призначення – це сукупність властивостей, які надають лікарському засобу чи виробу медичного призначення здатності задовольняти потребу споживачів відповідно до свого призначення і відпо­відають вимогам, встановленим законодавством.

Система характеристик якості

Лікарського засобу

 

Специфічні властивості   Активність стосовно
ä ефективність; ä безпечність; ä переваги перед іншими ліками; ä різноманітність лікарських форм і доз; ä частота доз; ä швидкість настання і тривалість дії; ä зручність застосування; ä новизна; ä дизайн упаковки. ä кількості нозологій (одна або дві і більше); ä перебігу хвороби (гострий, підгострий чи хронічний період); ä ступеня важкості хвороби (легка, середня чи важка форма); ä різних вікових груп (діти, дорослі, люди поважного віку).
Виробу медичного призначення
надійність, функціональність, довговічність, ремонтопридатність, економічність, дизайн, зручність у користуванні та інші споживчі властивості.
Товарна марка– це ім’я, назва, символ, малюнок чи їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів чи послуг даного продавця і диференціації їх від товарів конкурентів.
Товарний знак – це товарна марка, що зареєстрована у встанов­леному порядку і має юридичний захист.
Функції товарних знаків
Ø створюють відмінності між ЛЗ та ВМП; Ø полегшують ідентифікацію препарату; Ø виступають гарантом високої якості ЛЗ; Ø надають інформацію про ЛЗ та його виробника; Ø рекламують ЛЗ; Ø дозволяють фірмі з меншими затратами виводити на ринок нові препарати; Ø сприяють підвищенню корпоративного духу, об’єднують співробіт­ників, викликають відчуття відповідальності за загальну справу – „фірмовий патріотизм“; Ø підносять престиж ЛЗ; Ø забезпечують правовий захист ЛЗ.

Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  6. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу
  7. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  8. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  9. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  10. Аудит процесу продажу (реалізації продукції), циклу отримання доходів
  11. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  12. Аудит циклу закупок (процесу постачання)




Переглядів: 2720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи розроблення лікарських засобів | Стратегії використання товарних марок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.