МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Нормативні дані для підрахунку трудомісткості на монтаж баштових кранів та влаштування та демонтаж підкранового шляху
ЗМІСТ Стор. 1. Склад розділу «Календарний план виконання робіт» курсового проекту та технологічно-організаційної частини дипломного проекту……………4 2. Порядок виконання проекту…………………………………………………5 3. Методика виконання етапів проектування календарного плану………….6 4. Додаток 1 Приклад оформлення титульного аркуша………………….….40 5. Додаток 2Основні написи на текстових документах……………..……41 6. Додаток 3.1. Приклад взаємоув’язку між собою робіт: для будівель зі стрічковими фундаментами…………………………………………….....42 7. Додаток 3.2. Приклад взаємоув’язку між собою робіт: для будівель з підвалом……………………………………………………………………....42 8. Додаток 3.3. Приклад взаємоув’язку між собою робіт: для будівель з фундаментами стаканного типу…………………………………………....43 9. Додаток 3.4. Приклад взаємоув’язку між собою робіт: для будівель з фундаментами стрічковими та стаканного типу (будівлі з неповним каркасом)……………………………………………………………………..43 10. Додаток 3.5. Приклад ведучого спеціалізованого потоку для каркасної 1-поверхової будівлі (без ділення будівлі на захватки)…………………...44 11. Додаток 3.6. Приклад ведучого спеціалізованого потоку для каркасної 1 поверхової будівлі (з розподілом на захватки з метою найбільш швидкого представлення фронту для слідуючих робіт)……………………………...45 12. Додаток 3.7. Приклад ведучого спеціалізованого потоку для 4-поверхової каркасної будівлі (з розподілом на захватки, розмір яких дорівнює 1 поверху)……………………………………………………………………....46 13. Додаток 3.8. Для каркасу 1 – поверхової промислової (с/господарської) будівлі………………………………………………………………….……..47 14. Додаток 3. 9. Приклад ведучого спеціалізованого потоку для 1 поверхової промислової будівлі з підкрановими балками і ліхтарями………………………...48 15. Додаток 3. 10. Приклад зведення надземної частини сільськогосподарської будівлі зі стінами з цегли…………………………………………………….….49 16. Додаток 3.11 Приклад зведення надземної частини сільськогосподарської будівлі з каркасом з напіврам, торцьовими цегляними стінами…………….....50 17. Додаток 3.12. Для будівництва надземної частини будівлі необхідно приймати комплексну бригаду, яка буде виконувати роботи: а) будівля зі стінами з цегли (5 поверхів)……………………………………………......51 18. Додаток 3.13. Для будівництва надземної частини будівлі необхідно приймати комплексну бригаду, яка буде виконувати роботи: б) будівлі зі стінами з панелей (9 поверхів)……………………………………...……...52 19. Додаток 3.14. Приклад технологічної послідовності, виконання покрівельних, опоряджувальних та спеціальних робіт для цивільних будівель малоповерхових………………………………………………..….53 20. Додаток 3.15. Приклад технологічної послідовності виконання покрівельних, опоряджувальних та спеціальних робіт при зведенні одноповерхових будівель……………………………………………...……54 21. Додаток 3.16. Приклад технологічної послідовності виконання покрівельних, опоряджувальних та спеціальних робіт при зведенні цивільної багатоповерхової будівлі……………………………………...…55 22. Додаток 3.17. Приклад технологічної послідовності виконання покрівельних, опоряджувальних та спеціальних робіт при зведенні сільськогосподарських будівель…………………………………………....56 23. Додаток 3.18 Підрахунок обсягів робіт по об’єкту (приклад)………… 60 23. Додаток 4.Нормативні дані для підрахунку трудомісткості на монтаж баштових кранів та влаштування та демонтаж підкранового шляху….....66
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|