Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діалогові форми виховання толерантності

Основу діалогових форм виховання становить обмін думками, інформацією учасників педагогічного процесу. Діалогові форми забезпечують суб’єктну позицію дітей у виховний процес, формують вони навички спілкування, шанобливого ставлення людей і їх судженням, толерантність і тактовність у взаємодії з оточуючими, розвивають мислення, вміння аргументовано висловлювати власну думку тощо. буд.
До діалоговим формам виховання можна віднести дискусію, диспут, дебати.
Дискусія — рівноправне обговорення педагогами й дітьми планованих справ України та проблем різного характеру. Вона виникає, коли людей стоїть питання, який кожен спочатку має власний відповідь. У її люди формулюють новий, більш зрозумілу усі сторони у відповідь поставлене запитання.

Дискусія — щодо нову форму взаємодії колективах шкіл. Говорячи про відносну новизні, ми маємо у вигляді разові мероприя тия дискусійного характеру, т. е. диспути, що з тій чи іншій періодичністю проводять у кожної школі. Дискусія тут сприймається як стала форма взаємодії, як у школі, чи класі запроваджено систему колективного обговорення всіх — великих і малих — справ України та проблем, і жодне рішення не приймається вольовим зусиллям вчителя, або директора, без обговорення.

Дуже близький до дискусії диспут. Він також передбачає обговорення суперечки. Дискусія ширше поняття, вони можуть органічно вписатися у повсякденне спілкування і діяльність дітей. Якщо дискусія виникає спонтанно, принаймні життєву необхідність, то диспут проходить за конкретної темі, визначеним його учасниками, спеціально готується і організується педагогом.


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. IV. Самовиховання.
  5. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  6. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  7. А) Заробітна плата її форми та системи.
  8. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  9. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  10. Автоматизовані форми та системи обліку.
  11. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  12. Акредитив та його форми




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація роботи в школі щодо впровадження технологій педагогічна підтримка та ігрова педагогіка | Взаємодія педагогів та батьків у вихованні толерантності учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.086 сек.