МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація роботи в школі щодо впровадження технологій педагогічна підтримка та ігрова педагогіка«Під педагогічною підтримкою ми розуміємо процес спільного з дитиною визначення її власних інтересів, цілей, можливостей, шляхів подолання перешкод і проблем, що заважають їй зберегти свою людську гідність і самостійно досягнути бажаних результатів у навчанні, самовихованні, спілкуванні, способі життя», - таке визначення дав автор концепції «Педагогічна підтримка дитини в навчанні» О. С. Газман. Головна мета педагогічної підтримки - розвиток самостійності школяра, поступове і цілеспрямоване просування до здатності управляти власним життям. Відмінність педагогічної підтримки як особливої професійної діяльності від звичайної людської підтримки полягає в тому, що педагог при виникненні проблеми може її перетворити на освітню ситуацію, створюючи умови для розвитку здібностей учня. Займаючи особливу педагогічну позицію, доросла людина може стати «умовою» для освіти школяра, допомагаючи переконструювати проблему в низку завдань, зрозумілих й прийнятних для дитини. Педагогічна підтримка самовизначення школярів – це сукупність науково-методичної і організаційно-педагогічної діяльності педагогічного колективу у взаємодії з соціальними партнерами школи з питань формування освітнього середовища, що сприятиме самовизначенню учнів. В даному випадку учень є не об'єктом педагогічної дії, а суб'єктом самопізнання, самовизначення, саморозвитку, що здійснюється в процесі навчання, при якому учень і вчитель є партнерами. Педагогічна підтримка профільного і професійного самовизначення школярів включає цілий комплекс заходів, що здійснює педагогічний колектив, направлених на: · закріплення навиків самостійної, творчої діяльності в певній сфері (знаннєво-дієвий блок); · формування моральної, психологічної готовності до праці (мотиваційно-ціннісний блок); · профільну і професійну орієнтацію (орієнтувальний блок). Готовність школярів до профільного і професійного самовизначення формується поступово, тому педагогічна підтримка є безперервним процесом, основа якого закладається ще в початковій школі, Ігрова педагогіка – це своєрідний різновид навчання та розвитку, який реалізується за допомогою дій. Цей метод – одна з форм практики виховання. Звичайно, поняття ігрової педагогіки набагато ширше, складніше та водночас яскравіше, адже ігрова педагогіка вчить людину за допомогою досвіду. Вчить пізнавати самого себе та інших, визначати рамки своїх можливостей та їхнє використання.
36. Виховна робота в школі – цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності вихованця. У школі при створенні такої системи, відбувається моральне становлення особистості, формування у них творчого мислення, відповідальності, активної громадянської поведінки. Програма «Чотирьох азбук» - це технологія організації виховного процесу в аспекті особистісно орієнтованого навчання та виховання; вона є засобом включення внутрішніх рушійних сил розвитку особистості. Головна мета цієї Програми, за якою працюють педагоги школи – створення умов ефективної соціалізації; зміцнення психологічного, духовного, соціального й фізичного здоров’я; особистісної зрілості та життєвої компетентності дитини молодшого шкільного віку. 37. Толерантність – це розуміння, повага, визнання рівноправності, відмова від тиску і насильства, визнання прав інших на свої думки й погляди, прийняття інших людей такими, які вони є,взаєморозуміння на основі згоди. Толерантність необхідна у взаєминах між окремими особами, в сім’ї та громаді. Зміст: Завдання: 38. Основні принципи навчання і виховання толерантності: 39. Інтолерантні люди роблять акцент на відмінностях між «своєю» і «чужий» групами. Вони не можуть ставитися до чогось нейтрально. Толерантна людина, навпаки, визнає світ у його різноманітті і готовий вислухати будь-яку точку зору. Толерантна особистість більше орієнтована на себе в роботі, творчому процесі, теоретичних роздумах. Ознаки толерантної поведінки (Я гарний, ти – гарний)
Ознаки інтолерантної поведінки (Я гарний, ти – поганий)
· 40. методи і прийоми виховання толерантності · На сучасному етапі розвитку людства одним з основних вимог до особистості є толерантність. У зв'язку з цим, проблема толерантності має важливе значення для вирішення гуманітарних проблем. Сьогодні на перший план висуваються цінності та принципи, необхідні для загального виживання та вільного розвитку (етика і стратегія не насильства, ідею терпимості до чужих людей і чужих позицій, цінностей, культур, ідеї діалогу та взаєморозуміння, пошук взаємоприйнятних компромісів і т.п.). Толерантність перетворилися у ключову проблему для всього світу, не менш гострою ця проблема є і в країнах, що вважаються стабільними і вільними, признають толерантність як суттєву складову вільного суспільства і стабільного державного устрою. Перед тим як повсюдно поширювати толерантність, потрібно виробити чітке поняття толерантності. «Толерантність - це те, що робить можливим досягнення миру і веде від культури війни до культури миру», - так сказано в Декларації принципів толерантності, прийнятих Генеральною конференцією ЮНЕСКО в 1995 році [4]. Читайте також:
|
||||||||
|