МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Decide whether these statements are true or false.1. The ‘fair use’ doctrine only applies to the use of copyrighted materials in traditional face-to-face classroom situations. 2. Thomas has a basic understanding of what distance learning is, and is aware of one of the intellectual property issues that it raises. 3. Rebecca argues that in the future it is likely that a teacher’s right to use copyrighted material without permission will become increasingly restricted. 4. The four-factor analysis helps determine whether the use of copyrighted material falls under the ‘fair use’ doctrine. 5. Rebecca points out that the four-factor analysis is subjective and therefore not reliable. 5. Complete the table below using these phrases. In what way? So, in other words, ... Yes, you have a point there. Yes, but you can look at it another way, too. That may well be true, but you have to see the bigger picture. Well, from a legal point of view, the debate is about ... Sorry, can I just finish my point? As I was saying, ... And what’s more, ... Yes, but that’s only one side of the problem. I think the important issue here is... Let me give you an example. It seems to me that the real issue is...
6. Complete these responses to a statement made by another speaker in a discussion using the wordspoint orview. In one case, both words can be used. 1. I take your .................. . 2. I’m afraid I don’t share your ………….. on this. 3. That’s really not the …………… at all. 4. In my ……………, that’s precisely the issue. 5. I don’t quite get your ……………… here. 6. It seems to me you’re missing the …………… . 7. That’s my ……………… exactly. 8. I think that’s beside the ………………, really.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|