Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

1. Перед виконанням роботи визначити параметри екструдера та геометричні розміри шнека і щілини формувальної головки.

2. Ввімкнути пристрій обігрівання екструдера на панелі керування, встановити температури по зонах

І зона – 140 °С;

ІІ зона – 160 °С;

ІІІ зона – 175 °С;

IV зона – 180 °С

та підключити систему охолодження, для чого приєднати два гнучкі шланги до водопроводу і подати воду.

3. При нагріванні робочого циліндра до заданої температури ввімкнути привод екструдера, для чого натиснути кнопку „Пуск” на панелі керування. Виставити частоту обертання черв’яка за допомогою регулятора на панелі керування Визначити частоту обертання шнека екструдера за допомогою секундоміра.

4. Завантажити матеріал в живильну лійку.Під час виконання роботи використовують матеріал у вигляді гранул поліетилену (ПЕ).

5. Зафіксувати кількість екструдованого матеріалу на виході головки за одиницю часу, для чого використати секундомір та спеціальний ніж (ножиці).

6. Зупинити двигун привода екструдера натиснувши кнопки „Стоп” на панелі керування.

7. Для отриманого зразка визначити довжину, ширину та товщину. Підрахувати продуктивність екструдера.

8. Збільшити температури обігрівання циліндру в кожній зоні на 40 °С.

9. Повторити пункти 3 та 4.

10. Пропустити частину екструдованого матеріалу через валки каландра.

11. Зупинити двигун екструдера.

15. Залишити отримані зразки матеріалу для подальшого визначення фізико-механічних властивостей.

16. Оформити звіт (додаток) і захистити виконану роботу.

 

 

Запитання для самоперевірки

1.Поясніть суть процесу екструзії.

2. З яких вузлів складається екструдер? Як він працює?

3. Яке призначення кожної зони екструдера?

4. Розкажіть про призначення сіток і формного оснащення.

5. Як визначити продуктивності екструдера, головки та агрегату в цілому?

6. В чому перевага довгошнекового екструдера над короткошнековим?

7. Які основні показники роботи шнекового екструдера?

 


 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні теоретичні положення | Лабораторна робота № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.