Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.

1. Засвоїти визначення понять: політика, політична система, структура політичної системи; громадське об'єднання, політична партія, демократія.

2. Скластив зошиті схеми: а) структури політичної системи та механізмів її функціонування; б) видів громадських об'єднань за різними критеріями.

3. Визначитиособливості реформування політичної системи України в умовах самостійної держави. Які (на вашу думку) політичні функцій властиві Українській державі на сучасному етапі.

4. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Функції політичної системи суспільства».

1. Цілепокладальна мобілізація людських, матеріальних і духовних ресурсів для досягнення поставленої мети
2. Організаторська встановлення норм, на основі яких функціонує політична система та окремі її суб’єкти
3. Інтеграційна розподіл матеріальних і духовних цінностей у суспільстві
4. Регулятивна формування політичної свідомості, залучення членів суспільства до політичної участі та діяльності
5. Дистрибутивна об’єднання громадян та їх колективів навколо загальних соціально-політичних цілей, узгодження різноманітних інтересів держави і соціальних спільнот
6. Ідеологічна визначення цілей та завдань суспільства, вироблення програми його життєдіяльності

5. Навести приклади політичних партій, які на сьогодні функціонують в Україні і, використовуючи критерії класифікації політичних партій, визначити видову належність цих партій. Визначити значущість діяльності опозиційних партій для формування демократичної держави.

6. Дати відповіді на питання.

Які фактори, на вашу думку, справляють більший вплив на механізм функціонування політичної системи: внутрішні (економічні, соціальні, духовно-моральні) чи зовнішні (міжнародні, географічні та ін.)? Аргументуйте відповідь. Від чого залежить стабільність політичної системи?

Чи відповідають процеси формування і розвитку політичної системи України в умовах самостійності “міжнародним стандартам”? Аргументуйте відповідь.

Як співвіднести багатопартійність та функціональність політичної системи?

Визначте місце держави в політичній системі суспільства. Виокремте основні закономірності, що розкривають взаємодію особи та держави.

Визначте роль та місце органів місцевого самоврядування в політичній системі суспільства, розкрийте проблеми їх взаємодії з державою.

е) Чим відрізняється політична партія від групи політичного лобіювання?

ё) Чи впливають засоби масової інформації на формування політичної системи?


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Складіть таблицю «Типологія політичних систем»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.