МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1.Засвоїти визначення понять: людина, особа, громадянин, правовий статус, права і свободи людини, юридичні гарантії, міжнародні стандарти прав людини. 2. Скласти таблицю «Покоління прав людини».
3. Скласти в зошиті схеми: а) видів прав людини; б) юридичних гарантій прав людини. 4. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «права людини та права громадянина».
5. Користуючись текстом Конституції України, визначити, до яких видів належать закріплені нею права людини та громадянина.
6. Користуючись текстом Конституції України, визначити юридичні обов’язки людини та громадянина. 7.Виписати відповідні положення Основного Закону України, що закріплюють гарантії реалізацій прав та свобод людини та громадянина. 8. Дати визначення міжнародних стандартів прав людини та їх класифікацію. 9. Назвати та охарактеризувати основні функції міжнародних стандартів прав людини. 10. Підготуватиреферати за наступними темами: “Основні етапи встановлення прав і свобод”, “Конституційні гарантії прав і свобод в Україні”. 11. Визначити структуру та види правового статусу особистості. Визначити власне правове становище.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|