Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.

1. Засвоїти визначення понять: правосвідомість, правова культура, професійна деформація, правовий нігілізм, правовий ідеалізм, правова соціалізація.

2. Самостійно скластисхеми: видів правосвідомості, видів правової культури.

3. Дати відповіді на наступні питання.

У Конституції України записано, що жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов’язкова. Як розуміти це положення в умовах плюралізму ідей? Аргументуйте свою точку зору.

Чи тотожні поняття: світогляд, свідомість, ідеологія, політика? Якщо так, то охарактеризуйте особливості взаємовпливу та взаємозв’язку.

Яку роль відіграє суспільна думка у правовій свідомості різних верств населення?

Визначте зміст і характер формування правової свідомості в сучасному українському суспільстві.

Визначте правові традиції і сучасні правові цінності українського суспільства.

Які, на вашу думку, причини поширення правового нігілізму у свідомості українського суспільства? Укажіть основні методи профілактики правового нігілізму. Який із них найбільш ефективний? Чому?

4. Знайти відповідність між стовпцями таблиці та дописати визначення.

А. Рівні правосвідомості. 1. Індивідуальна -
2. Професійна -
3. Суспільна -
Б. Види правосвідомості. 4. Буденна -
5. Групова -
6. Наукова -

5. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Прояви деформацій правосвідомості».

Правовий нігілізм. Народний депутат вимагає прийняття закону, в якому зацікавлені фінансові кола, що його підтримують.
Правовий ідеалізм. Керівник установи видає наказ про дисциплінарне стягнення щодо працівника, не знаючи відповідних норм трудового законодавства і покладаючись на власний досвід.
Правовий інфантилізм. Жертва злочину звертається по допомогу до місцевого кримінального «авторитета», оскільки не вірить у можливості міліції знайти та покарати злочинця.
Правовий дилетантизм. Адвокат не ознайомився детально зі справою, по якій має виступати в судовому засіданні, покладаючись на власну красномовність та уміння переконувати аудиторію.
Правова демагогія. Громадська організація наполягає на прийнятті закону про запобігання зловживанню владою, вірячи в те, що його прийняття покладе край цьому негативному явищу.

6.Ознайомитися з національною програмою правової освіти населення і навести конкретні приклади форм правового виховання.

7. Визначити етапи та форми правової соціалізації особистості.

8. Використовуючи свої знання з юридичної деонтології та теорії держави і права, скласти портрет сучасного юриста.

9. Підготувати реферати за темами: “Право і свідомість”, “Правова акультурація”, “Шляхи подолання правового нігілізму”, “Правовий нігілізм як прояв професійної деформації працівника ОВС”, “Сутність і зміст концепції громадянської культури”, “Правова культура як фактор модернізації суспільства”.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Юридичний словник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.