Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття

1. Поняття аудіо-, відеоконтролю місця

2. Поняття аудіо-, відеоконтролю особи

3. Поняття спостереження за особою, річчю або місцем

4. Види спостереження

5. Тактичні особливості проведення спостереження за особою, річчю або місцем

6. Оформлення результатів спостереження за особою, річчю або місцем

7. Установлення місцезнаходження радіоелектронного засобу.

8. Участь спеціаліста при встановленні місцезнаходження радіоелектронного засобу

9.Алгоритм дій при встановленні місцезнаходження радіоелектронного засобу.

Завдання на самопідготовку:

Під час самостійної підготовки студенти вирішують запропоновані задачі. На занятті відбувається обговорення їх рішень.

12 червня у Міжгірське РУВС МВС в Івано-Франківській області звернулась громадянка Євтушик Л.Л. із заявою про зникнення її доньки Слайківської Т. 1958 р. народження, що мешкає із своєю сім’єю за адресою: вул. Масарика, 242 і працює контролером на місцевій трикотажній фабриці.

Із пояснень Євтушик Л.Н. випливає, що 12 червня вранці вона повернулася із будинку відпочинку "Буштино". Після обіду пішла додому до доньки. Її внучки Людмила " 13 років і Наталя – 6,5 років сказали, що мами немає вдома ще звечора І червня. Зять, Слайківський Є., 38 років, сказав, що Тетяна покинула сім’ю і виїхала із своїм коханцем у невідомому напрямку. Такому поясненню заявниця не повірила і звернулася у міліцію.

Прикмети зниклої: зріст 165 см, худорлявої статури, волосся русе, на верхній щелепі має 2 зуби із жовтого металу.

Слайківський Є. повідомив, що 2 червня о 9 год. 30 хв. він повернувся додому із добового чергування у райвійськкоматі, де працює. Дружини вдома не було, на столі знайшов записку :"Женя, набридло мучити тебе і себе підозрами. Йду від вас. Зустріла іншого. Не шукайте". Записку зі злості розірвав на роботі на наступний день, але показував її своїй матері Слайківській О.Д., що мешкає на вул. Русько-Полянська, 22 кв. 2. Зазначив, що останнім часом дружина безпідставно на ґрунті ревнощів влаштовувала скандали.

Донька зниклої – Слайківська Л. повідомила, що 1 червня вона пішла спати о 21 годині, її сестра Наталя вже спала, а мама поралася ще на городі. Вранці 2 червня тато сказав, що мама їх покинула. Про записку від неї нічого не казав і не показував її. З тиждень тому вона (Людмила) чула, як батьки сварились вночі.

Чи є у наведеній інформації підстава для початку розслідування? Які перевірочні дії повинні бути виконані у цьому та схожих випадках для вирішення питання про потребу розпочати кримінальне провадження? Які слідчі та оперативно-розшукові дії потрібно виконати на початковому етапі розслідування?

2. В ході провадження про крадіжку трьох легкових автомобілів із станції технічного обслуговування слідчий отримав від оперуповноваженого карного розшуку касету з магнітофонним записом розмови головного інженера станції з бригадиром слюсарів-ремонтників, із якої свідчило, що обоє вони мають відомості стосовно осіб, які скоїли злочин, та сподіваються отримати свою долю із виручених злочинним шляхом коштів. Як пояснив оперуповноважений, він за своєю ініціативою встановив підслуховуючий пристрій в кабінет головного інженера та записав таким чином всі його розмови на протязі одного дня, а потім, прослухавши всі записи, переписав на окрему касету його розмову з бригадиром.

Яке доказове значення інформації, отриманої в ході оперативно-розшукової діяльності? Чи може бути ця касета разом з магнітофонним записом приєднана до справи?


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Документальне оформлення та використання результатів обстеження публічно недоступних місць, житла чи іншого володіння особи | Тема 21. Поняття та тактичні особливості контролю за вчиненням злочину

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.