Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття

Правові засади виконання спеціального завдання з розкриття злочинної діяльності організованої групи чи злочинної організації

Організація виконання спеціального завдання

Тактика виконання спеціального завдання з розкриття злочинної діяльності організованої групи чи злочинної організації

4.Гласні і негласні штатні працівники оперативних підрозділів
5.Отримання інформації про злочин

Конфідеційне співробітництво

Завдання на самопідготовку

1. Сутність та зміст залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

2. Правова основа залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

3. У чому полягає необхідність залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

4. Для виконання яких завдань використовують осіб, які залучені до конфіденційного співробітництва.

5. Мотивація залучення до конфіденційного співробітництва.

6. Негативні мотиви залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

7. Позитивні мотиви залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

8. Етапи залучення осіб до конфіденційного співробітництва.

Тема 23. Поняття та тактичні особливості негласного отримання зразків, необхідних для порівняльного дослідження

Практичне заняття – 2 год.

Самостійна робота – 2 год.

Ключові терміни та поняття до теми:

Негласна слідча (розшукова) дія, зразки порівняльного дослідження.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Імітування обстановки злочину | ОРІЄНТОВНИЙ перелік питань для ЕКЗАМЕНУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.