МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні тези для підготовки до теми № 19У першому питанні розкриваючи відмінні риси між лібералізмом та консерватизмом, підкреслити, що сьогодні між ними більше схожого, ніж відмінного, хоча є певні особливості в цінностях, методах досягнення мети. У другому питанніпроаналізувати перетворення комуністичної утопії на антиутопію та народження соціал-демократії на підґрунті відмови від неприйняття приватної власності, революцій, однопартійної монополії. У третьому питаннівиділити відмінні та схожі риси найбільш радикальних та антилюдських політичних течій фашизму, нацизму та войовничому релігійному фанатизму, передумови їх активізації в сучасних умовах системних криз та соціальної поляризації суспільства. Тема. 20 Політичні партії та громадсько-політичні організації План 1. Ґенеза політичних партій і громадсько-політичних організацій, їх відмінності та сучасна класифікація. 2. Партійні системи та їх характеристика. 3. Політичні партії в Україні та їх основні типи. Література: [ 5, 7, 15, 17, 23, 28, 29, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 20 У першому питанні дати визначення понять «партія», «громадська організація», «громадянський рух», їх функцій, класифікацій, відмінностей. У другому питанні визначитись з поняттям «партійна система», її різновидами, факторами формування їх впливу на виборчі системи. У третьому питанні розкрити становлення багатопартійності, партійно-політичний спектр сучасної України. Тема 21. Політичні еліти (теорія та сучасна роль) План 1. Поняття, типологія та механізм формування політичних еліт. 2. Класичні та сучасні теорії еліт. 3. Проблеми становлення сучасної політичної еліти в Україні. Література: [4, 10, 11, 16, 28, 30, 45]. Основні тези для підготовки до теми № 21 У першому питанні розкрити поняття «еліта», «політична еліта», контреліта», передумови, типологію та механізми їх формування. У другому питанні проаналізувати класичні теорії еліт Г. Моски, В. Парето, Р. Міхельса. Основні напрями сучасних елітарних теорій. У третьому питанні зупинитись на особливостях формування та етапах еволюції політичних еліт. Ідеях Д. Донцова, В. Липинського та М. Драгоманова про роль еліти у державотворенні; проблемах становлення сучасної еліти в Україні та шляхів їх подолання.
Тема 22 Політичне лідерство (концепції, типологія, сучасна роль) 1. Поняття та теорії лідерства. 2. Типологія та функції лідерства. 3. Роль політичного лідерства в сучасному світі та Україні. Література: [4, 10, 11, 16, 28, 30, 45]. Читайте також:
|
||||||||
|