Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Авдання для домашньої підготовки.

Валентні електрони та валентність хімічних елементів. Типи хімічного зв'язку. Механізм утворения ковалентного зв'язку, його характеристики (довжина та енергія). Метод валентних зв'язків (ВЗ). Насичуваність та напрямленість ковалентного зв'язку. Валентні кути. Гібридизація орбіталей, її типи, d- та p- зв’язки. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв'язку. Метод молекулярних орбіталей (МО). Пояснения властивостей двоатомних молекул, що містить елементи I та II періоду на основі методу МО.

 

3апитання та задачі

1. Використовуючи електронні схеми валентних підрівнів атомів: а) фтору та хлору; б) кисню та сірки, поясніть, чому вони мають різні валентності.

2. Чому у атомів берилію та гелію, які мають однакову кількість електронів на зовнішніх рівнях, валентності відрізняються?

3. Що таке довжина зв'язку, від чого вона залежить? Наведіть приклади.

4. Поясніть на прикладі Н2, чому утворюється електронна пара, хоча електрони мають однакові заряди.

5. Що таке енергія зв'язку, від чого вона залежить? Наведіть приклади.

 

6. Визначте, які орбіталі атомів беруть участь в утворенні хімічних зв'язків у молекулах: а) Н2; б) HF; в) НС1; г) F2; д) N2. Наведіть схеми перекривання атомних орбіталей.

7. Наведіть електронні схеми центральних атомів, визначте наявність та тип гібридизації, наведіть схеми перекривання орбіталей в молекулах: a) H2S;

б) BeCl2; в) ВСl3; г) СH4; д) H2O; e) NH3; ж) РН3.

8. Поясніть, як утворюються хімічні зв'язки в молекулах: а) С2H4;

б) С2H2. Відповідь дайте відповідно до наведеного нижче плану: електронна схема валентних підрівнів центрального атома, розподіл електронів між d- та

p– зв'язками, тип гібридизації при утворенні d– зв'язків, схема перекривання атомних орбіталей, при утворенні d- та p– зв'язків.

9. Поясніть, як утворюеться хімічний зв'язок при взаємодії: a) NH3та Н+; б) H2O тa Н+. У чому особливість таких зв'язків?

10. Для молекул або молекулярних іонів: а) O2; б) O2–; в) O22–; г) N2; д) NO; е) CO наведіть схему утворення молекулярних орбіталей з атомних та розподіл на них електронів, знайдіть кратність зв'язку, вкажіть діамагнітною чи парамагнітною є ця частинка.

 
 


Варіанти 1 1а 3 6д 7б, д 8б 9а 10е

завдань 2 1б 4 6г 7а, е 8а 9б 10г

3 2 3 6в 7в, г 8б 10а, д

4 1а 4 6а 7а, д 8а 10б, в

5 1б 5 6б 7е, ж 8б 9а 10а

 
 

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 910

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота 5 | Лабораторна робота 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.213 сек.