Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота 6

ІОННИЙ ЗВ'ЯЗОК. МІЖМОЛЕКУЛЯРНА ВЗАЄМОДІЯ

[1, гл. 4. с. 115-156. 2, гл. 5, с. 95-128. 3, с. 66-79.]

 

Завдання для домашьої підготовки

Механізм утворення іонного зв'язку, його властивості. Ефективні заряди атомів у молекулах, ступінь окислення, правила його обчислення. 3в'язок між ступенями окислення та положенням елементів у періодичній таблиці.

Полярність хімічного зв'язку та електронегативність елементів. Полярні та неполярні молекули. Дипольний момент. Типи міжмолекулярної взаємодії. Водневий зв'язок, його вплив на фізичні властивості речовин.

 

 

Запитання та задачі

1. Поясніть, як утворюється іонний зв'язок. Енергетика кожної стадії при утворенні іонних сполук.

2. Поясніть чому іонний зв'язок ненасичуваний та ненапрямлений (порівняти з ковалентним).

3. Як побудована кристалічна гратка іонних сполук? Чи мають іонні сполуки молекулярну структуру, чому?

4. 3найдіть, використовуючи значения електронегативності, ступінь окислення вказаного елемента в його сполуках:

а) кисню в H2O, H2O2, BaO2, OF2, O2;

б) вуглецю в СS2, CH3OH, СН4, С2H2, AI4C3;

в) азоту в NH3, NH2OH, N2H4, HNO3, A1(NО3)3;

г) фосфору в H3РO3, P2O5, H3PO4, Ca3(PO4)2, PH3

5. Поясніть, проаналізувавши структуру та полярності хімічних зв'язків, чи є полярними молекули: a) H2O; б) CO2; в) СН4; г) NН3; д) ВС13, е) СО.

6. Поясніть, як і чому змінюється полярність хімічних зв'язків, полярність та здатність до поляризації молекул у рядах:

а) HF, HCI, HBr, HI;

б) H2O, H2S, H2Se, H2Te.

7. Поясніть,як змінюється енергія оріентаційноі та дисперсійної взаємодії в рядах молекул:

a) HСI, HBr, HI; б) H2S, H2Se, H2Te; в) СН4, SiH4, GeH4.

8. Поясніть, як утворюється водневий зв'язок. Наведіть приклади речовин з водневим зв'язком.

9. Як водневий зв'язок впливає на фізичні властивості речовин?

Наведіть приклади.

 
 


Варіанти 1 1 4а 5а, д 6а 7б 8

завдань 2 2 4б 5б, е 6б 7а 9

3 3 4в 5в, е 6а 7в 8

4 1 4г 5г, д 6б 7б 9

 
 

 



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Авдання для домашньої підготовки. | Лабораторна робота 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.