Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література.

Сучасна типологія країн світу // Соціально-економічна географія світу: Навч. посібник / За ред. С.П. Кузика – Львів: Світ, 2003. – С. 47-66.

www.wolrdbank.org – DATA – COUNTRIES CLASSIFICATION –таблиці – класифікації країн за рівнем ВВП і зовнішнім боргом)

www.imf.org – сайт Міжнародного Валютного фонду

www.cia.gov; World Fact Book – Definitions – сайт ЦРУ США

www.undp.org – Програма развитку ООН
Сучасні підходи до типології країн за рівнем соціально-економічного розвитку

Країна ВВП дол./л ранг за ІРЛП Тип (а) і підтип (б) країни
за Ю.П.Грицаком за Б.П.Яценком (або шкільним підручником) за С.П. Кузиком (або вузівським підручником) за В.В. Вольським
ФРН   а) б)      
Бразилія   а) б)      
Норвегія   а) б)      
Португа-лія   а) б)      
Польща   а) б)      
Україна   а) б)      
Росія   а) б)      
Венесуе-ла   а) б)      
Південна Корея   а) б)      
Алжир   а) б)      
Туреччи-на   а) б)      
Саудівська Аравія   а) б)      
Індонезія   а) б)      
Китай   а) б)      
Нігерія   а) б)      
Чад   а) б)      
Таджики-стан     а) б)      
Австра-лія   а) б)      
ПАР   а) б)      

Самостійна робота:Письмово охарактеризуйте діяльність однієї з міжнародних організацій за планом:

1. Офіційна назва, причини та історія заснування. Виділити хронологічні періоди її кількісного та якісного розвитку та скласти карту територіального розвитку організації.

2. Цілі і масштаб діяльності, кількість функцій, характер компетенцій, структура організації.

3. Сучасний склад учасників, обсяг їх повноважень.

Варіанти завдань:

  1. МВФ (Міжнародний валютний фонд)
  2. МБРР (Міжнародний банк реконструкції і розвитку)
  3. СОТ (Світова організація торгівлі)
  4. ЄС (Європейський Союз)
  5. АС (Африканський Союз)
  6. НАФТА (Північноамериканська угода про вільну торгівлю)
  7. МЕРКОСУР (Загальний ринок країн південного конуса)
  8. СНД (Співдружність незалежних держав)
  9. АТЕС (Азіатсько-Тихоокеанське економічне співтовариство)
  10. СААРК (Асоціація регіонального співробітництва Південної Азії)
  11. КАРІКОМ (Карибська співдружність)
  12. АСЕАН (Асоціація держав Південно-східної Азії)
  13. ОПЕК (Організація країн-експортерів нафти)
  14. ЄАВТ (Європейська асоціація вільної торгівлі)
  15. НАТО (Організація Північноатлантичного договору)
  16. СІПЕК (Міжурядова рада країн-експортерів міді)
  17. Британська співдружність.

Література:

а) основна: 1, 9, 10, 14;

б) додаткова:


МОДУЛЬ 2.Геополітика. Цивілізаційна диференціація світу

Практичне заняття №5


Читайте також:

  1. А. Література.
  2. Додаткова література.
  3. Додаткова література.
  4. Додаткова література.
  5. Додаткова література.
  6. ЛІТЕРАТУРА.
  7. Література.
  8. Література.
  9. Література.
  10. Література.
  11. Література.




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Типологія країн світу за рівнем соціально-економічного розвитку | Тема: Геополітичні моделі світу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.