МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література.1. Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии.- М.: ВЛАДОС, 2001. – 304 с. 2. Басова Н.В. Педагогика и практическая психология. -Ростов Н/Д: Фенікс, 1999. - 416 с. 3. Зимняя И.А. Педагогическая психология. Учебник для вузов. - М.: Логос, 2000. - 384 с. 4. Карандашев В.Н. Методика преподавания психологии. – СПб.: ПИТЕР, 2005. – 250 с. 5. Педагогічна психологія: Навч. посібник / Л. М. Проколієнко, М. Й. Боршевський та ін.; За ред. Л.М.Проколієнко, Д.Ф.Ніколенка. – К., 1991. 6. Савчин М.В. Педагогічна психологія. Навчальний посібник. – Дрогобич. – 142 с. 7. Сутність і види контролю і перевірки знань учнів. // Історія в школі. – 2001. - № 2 – С. 2-16. 8. Щадриков В. Д. Психология деятельности и способности человека. –М., 1996.
Лекція 9. Роль та функції викладача психології у навчальному процесі. Мета: Ознайомити з особливостями професійної діяльності викладача психології та розкрити зміст основних функцій, що реалізуються ним в процесі викладання психології. Основні поняття: викладач психології, функція емоційної підтримки, емпатія, зворотній зв’язок, дослідницька функція, діагностика, фасилітаторська функція, гуманістична психологія, експертна функція викладача психології. Методичні рекомендації. До розділу 9.1. Зверніть увагу на те, як виконання функції емоційної підтримки змінюю мотивацію навчання студентів та учнів. До розділу 9.2. Проаналізуйте можливості використання діагностичних процедур у викладанні психології. До розділу 9.3. Підкресліть особливості організації взаємодії із вихованцями з позиції викладача-фасилітатора. До розділу 9.4. Прочитайте про реалізацію експертної функції викладача психології та ризики перетворення ролі викладача на роль психотерапевта.
ПЛАН: 9.1 Функція емоційної підтримки у викладанні психології; 9.2 Дослідницька функція викладача психології; 9.3 Фасилітаторська функція викладача психології; Читайте також:
|
||||||||
|