МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література.1. Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии.- М.: ВЛАДОС, 2001. – 304 с. 2. Басова Н.В. Педагогика и практическая психология. -Ростов Н/Д: Фенікс, 1999. - 416 с. 3. Двіжона О.В., Руснак І.С. Методика викладання психології. – Чернівці «Рута», 2006. – 231 с. 4. Зимняя И.А. Педагогическая психология. Учебник для вузов. - М.: Логос, 2000. - 384 с. 5. Карандашев В.Н. Методика преподавания психологии. – СПб.: ПИТЕР, 2005. – 250 с. 6. Ляудис В.Я. Методика праподавания психологии. – М.: УРАО, 2000. – 128с. 7. Панибратцева З.М. Методика преподавания психологии. – М., 1971. 8. Педагогічна психологія: Навч. посібник / Л. М. Проколієнко, М. Й. Боршевський та ін.; За ред. Л.М.Проколієнко, Д.Ф.Ніколенка. – К., 1991. 9. Попова В.М. Психология как предмет преподавания. – М., 1999. – 288с. 10. Савчин М.В. Педагогічна психологія. Навчальний посібник. – Дрогобич. – 142 с.
Лекція 6. МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПСИХОЛОГІЇ. Мета: Надати уявлення про основні методи навчання психології, їх класифікацію та умови ефективного використання. Основні поняття:метод, мовленнєві методи, наочні методи, практичні методи, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький методи, методи програмованого, проблемного, інтерактивного (комунікативного) навчання. Методичні рекомендації. До розділу 6.1. Зверніть увагу на спеціальні прийоми, що дозволяють ефективно використовувати той чи інший метод навчання. До розділу 6.2. Акцентуйте увагу на роль викладача в організації того чи іншого метода навчання. До розділу 6.3. Законспектуйте основні методи закріплення навчального матеріалу та їх стислу характеристику. До розділу 6.4. Запишіть визначення активних методів навчання та їх інструментарій.
ПЛАН. Класифікація методів навчання за джерелом отримання знань А. мовленнєві методи навчання психології. Б. наочні методи навчання психології В. практичні методи навчання психології Класифікація методів за характером пізнавальної діяльності студентів на заняттях з психології. Методи закріплення вивченого матеріалу. Читайте також:
|
||||||||
|