МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИУ 20-30 р.р. 20 століття розглядалося питання про спрямоване використання засобів фізичної культури для швидкого і якісного оволодіння трудовими навичками, підвищення ефективності праці, активного відпочинку й профілактики професійних захворювань. У наступні роки цей досвід знайшов застосування у розробці основ наукової організації праці при формуванні самостійного напрямку – спеціальної психофізичної підготовки людини до конкретного виду професійної діяльності. У теорії і практиці фізичного виховання така підготовка одержала назву професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Принцип органічного зв'язку фізичного виховання з практикою трудової діяльності найбільш конкретно втілюється у професійно-прикладній фізичній підготовці. Як своєрідний різновид фізичного виховання, ППФП являє собою педагогічно спрямований процес забезпечення спеціалізованої фізичної підготованості до обраної професійної діяльності. Це процес навчання, що збагачує індивідуальний фонд професійно корисних рухових умінь та навичок, виховання фізичних та пов'язаних з ними здібностей, від яких залежить професійна дієздатність. Відомо, що результативність багатьох видів професійної праці істотно залежить від спеціальної фізичної підготованості, що набувається шляхом систематичних занять фізичними вправами. Професійно-прикладна фізична підготовка здійснюється, насамперед, як один з розділів обов'язкового курсу фізичного виховання у навчальних закладах, а також у системі наукової організації праці у період основної професійної діяльності трудящих, коли це необхідно за характером та умовами праці. Необхідність подальшого удосконалення та запровадження професійно-прикладної фізичної підготовки до системи освіти та сфери професійної праці визначається наступними причинами та обставинами: 1. Час, який витрачений на освоєння сучасних практичних професій та досягнення професійної майстерності в них, продовжує залежати від рівня функціональних можливостей організму. 2. Продуктивність досить багатьох видів професійної праці продовжує бути зумовленою фізичною дієздатністю виконавців трудових операцій. Нормальний фізичний стан, без якого не мислиться здоров'я та ефективне функціонування, залишається найважливішою передумовою високої плідності будь-якої професійної праці. 3. Зберігається проблема попередження імовірних негативних впливів певних видів та умов професійної праці на фізичний стан трудящих; хоча ця проблема вирішується багатьма засобами оптимізації змісту та умов праці, у тому числі соціальними, науково-технічними та гігієнічними, важливу роль між них грають фактори професійно-прикладної фізичної культури. 4. Перспективні тенденції загально соціального та науково-технічного прогресу не звільняють людину від необхідності постійно удосконалювати свої здібності, а їхній розвиток невіддільний від фізичного удосконалення індивіда.
Читайте також:
|
||||||||
|