Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі ППФП

 

Сутність основних задач, які вирішуються у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки, полягає в тому, щоб:

1. поповнити та удосконалити індивідуальний фонд рухових умінь, навичок та фізкультурно-освітніх знань, що сприяють освоєнню обраної професійної діяльності, корисних та потрібних разом з тим в процесі професійно-прикладної фізичної підготовки, як її засоби;

2. інтенсифікувати розвиток професійно важливих фізичних здібностей, забезпечити стійкість підвищеного на цій основі рівня дієздатності;

3. підвищити ступінь резистентності організму відносно несприятливих впливів навколишнього середовища, в якому відбувається трудова діяльність, сприяти збільшенню його адаптаційних можливостей, збереженню та зміцненню здоров'я;

4. сприяти успішному виконанню спільних задач, які реалізовані у системі професійної підготовки кадрів, вихованню моральних, духовних, вольових та інших якостей.

Професійно-прикладна фізична підготовка може бути достатньо ефективною тільки у сполученні з іншими складовими соціальної системи виховання у цілому, де задачі з підготовки до трудової діяльності не зводяться до часткових найближчих задач, які характерні для окремих етапів професійно-прикладної підготовки. Першочергову роль в їх реалізації відіграє повноцінна загальна фізична підготовка. На базі передумов, які створені нею, будується спеціалізована професійно-прикладна фізична підготовка. ЇЇ спеціалізація необхідна настільки наскільки до того зобов'язує специфіка та умови професійної діяльності.


Читайте також:

  1. III. Інформаційне забезпечення задачі
  2. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  3. IV. Алгоритм вирішення задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ | Засоби ППФП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.072 сек.