Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методична розробка

Для студентів до аудиторного заняття

З дисципліни «Медична психологія»

Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа»

1. Тема: ОСОБИСТІСТЬ ТА ХВОРОБА, ВНУТРІШНЯ КАРТИНА ХВОРОБИ(2 год.)

2. Місце: учбовий кабінет.

3. Мета:засвоїти поняття «особистість», «темперамент», «характер», «здібності», «інтелект» в контексті хвороби, засвоїти поняття «внутрішня картина хвороби», знати основні типи відношення до хвороби, вміти їх діагностувати та проводити психокорекцію.

4. Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна Знати Уміти
1. Анатомія Анатомічну будову головного мозку  
2. Загальна психологія Структуру особистості, види акцентуації особистості, Характеристику емоційно-вольової сфери  

План проведення практичного заняття

Елементи практичного заняття Час (хв.)
1. Перевірка присутніх
2. Вхідний контроль та його аналіз
3. Опитування студентів та розбір програмних питань
4. Додаткові питання, відповіді на них
5. Аналіз результатів дослідження
6. Вихідний контроль знань та його аналіз
7. Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів    

Перелік теоретичних питань

1. Психічна структура особистості.

2. Поняття «темперамент» та «характер».

3. Акцентуації особистості.

4. Типологія та класифікації акцентуацій особистості по К. Леонгарду, М.С. Лічко.

5. Інтелект, здібності, природа здібностей.

6. Класифікація здібностей.

7. Поняття внутрішньої картини хвороби.

8. Рівні внутрішньої картини хвороби.

9.Визначення та класифікація основних типів відношення до

хвороби.

10.Діагностика основних типів відношення до хвороби.

11.Принципи психотерапевтичної корекції відношення до хвороби.

12.Агравація, симуляція, дисимуляція, госпіталізм.

 

Особистість - це сукупність різних сторін психіки людини, які відображають усвідомлену єдність «Я», яка зберігається при всій мінливості часових і просторових співвідношень.

Індивід - це біосоціальне визначення людини як представника Homo sapiens. Індивідуальність - своєрідне, неповторне поєднання психологічних особливостей характеру, темпераменту, психічних процесів.

Під темпераментом слід розуміти природні особливості поведінки, типові для даної людини що виявляються в динаміці, тонусі й урівноваженості реакцій на життєві впливи. Темперамент - психічна властивість, особливості якої залежать від умов життя і діяльності конкретної людини.


Читайте також:

  1. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  2. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  4. Базова навчально-методична література
  5. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  6. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  7. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  8. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  9. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  10. Допоміжна навчально-методична література
  11. Етап - Розробка стратегій в каналі розподілу.
  12. Етап 3. Розробка комп’ютерної моделі.




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення психічного здоров’я та рівнів психологічної адаптації людини. Критерії здоров’я ВООЗ. | Класифікація типів темпераментів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.