МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація здібностей.Перша група здібностей має біологічну основу, де розрізняються: · елементарні здібності, зв’язані з особливостями протікання первинних пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять); · складні здібності, зв’язані з особливостями таких форм психічного відображення як мислення, представлення, уява. Друга група базується на соціальній основі і підрозділяється на: · загальні здібності, котрими в тому чи іншому ступені наділені всі люди. Це здатності до загальнолюдських видів діяльності, спілкуванню один з одним. Мова йде про сприятливе сполучення багатьох особливостей і якостей особистості, що виявляються в діяльності; · спеціальні (професійні), що дають можливість досягти високих результатів у визначеній діяльності, обраній професії; часткові - це здібності людини в неосновному для нього виді діяльності. Сполучною ланкою між здібностями першої і другої груп є особливий вид здібностей - творчі. Талант - сукупність здібностей, які дозволяють одержувати продукт діяльності, що відрізняється оригінальністю і новизною, високою досконалістю і суспільною значимістю. Геніальність - вищий ступінь обдарованості, що дозволяє людині досягти суспільно значимих, що мають революційне значення результатів.
Джерела інформації: 1. Спіріна І.Д., Вітенко І.С., Напреєнко О.К. та ін. Медична психологія: державний національний підручник - Дніпропетровськ: ЧП «Ліра» ЛТД, 2012. 3. Загальна та медична психологія (практикум) Під ред. професора І. Д. Спіріної, професора І. С. Вітенко, Дніпропетровськ АРТ– прес, 2002. 3. Тюльпин Ю.Г. Медицинская психология, Москва “Медицина”, 2004. 4. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология, Москва “МЕДпресс–информ”, 2005. 5. Михайлов Б. В., Табачников С. И., Витенко И. С., Чугунов В. В. Психотерапия. – Харьков: ОКО, 2002.
Автор: асистент, к.м.н. Шустерман Т.Й.
Затверджено на засіданні кафедри «____» __________________ 201_ р., протокол №___
Методична розробка Для студентів до аудиторного заняття З дисципліни «Медична психологія» Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа» 5. Тема: СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА(2 год.) 6. Місце: учбовий кабінет. 7. Мета:засвоїти поняття «пізнавальна діяльність», «тривога», «депресія», «свідомість», «самосвідомість», знати критерії непорушеної та потьмареної свідомості. 8. Базовий рівень знань та вмінь:
План проведення практичного заняття
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|