Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація здібностей.

Перша група здібностей має біологічну основу, де розрізняються:

· елементарні здібності, зв’язані з особливостями протікання первинних пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, увага, пам’ять);

· складні здібності, зв’язані з особливостями таких форм психічного відображення як мислення, представлення, уява.

Друга група базується на соціальній основі і підрозділяється на:

· загальні здібності, котрими в тому чи іншому ступені наділені всі люди. Це здатності до загальнолюдських видів діяльності, спілкуванню один з одним. Мова йде про сприятливе сполучення багатьох особливостей і якостей особистості, що виявляються в діяльності;

· спеціальні (професійні), що дають можливість досягти високих результатів у визначеній діяльності, обраній професії; часткові - це здібності людини в неосновному для нього виді діяльності. Сполучною ланкою між здібностями першої і другої груп є особливий вид здібностей - творчі.

Талант - сукупність здібностей, які дозволяють одержувати продукт діяльності, що відрізняється оригінальністю і новизною, високою досконалістю і суспільною значимістю.

Геніальність - вищий ступінь обдарованості, що дозволяє людині досягти суспільно значимих, що мають революційне значення результатів.

 

 

Джерела інформації:

1. Спіріна І.Д., Вітенко І.С., Напреєнко О.К. та ін. Медична психологія: державний національний підручник - Дніпропетровськ: ЧП «Ліра» ЛТД, 2012.

3. Загальна та медична психологія (практикум) Під ред. професора І. Д. Спіріної, професора І. С. Вітенко, Дніпропетровськ АРТ– прес, 2002.

3. Тюльпин Ю.Г. Медицинская психология, Москва “Медицина”, 2004.

4. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология, Москва “МЕДпресс–информ”, 2005.

5. Михайлов Б. В., Табачников С. И., Витенко И. С., Чугунов В. В. Психотерапия. – Харьков: ОКО, 2002.

 

 

Автор: асистент, к.м.н. Шустерман Т.Й.

 

Затверджено на засіданні кафедри

«____» __________________ 201_ р., протокол №___

 

 

Методична розробка

Для студентів до аудиторного заняття

З дисципліни «Медична психологія»

Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа»

5. Тема: СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА(2 год.)

6. Місце: учбовий кабінет.

7. Мета:засвоїти поняття «пізнавальна діяльність», «тривога», «депресія», «свідомість», «самосвідомість», знати критерії непорушеної та потьмареної свідомості.

8. Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна Знати Уміти
1. Анатомія Анатомічну будову головного мозку  
2. Загальна психологія Психологію відчуттів, сприймання, уваги, характеристику емоційно-вольової сфери, психологію мислення та інтелекту  

План проведення практичного заняття

Елементи практичного заняття Час (хв.)
1. Перевірка присутніх
2. Вхідний контроль та його аналіз
3. Опитування студентів та розбір програмних питань
4. Додаткові питання, відповіді на них
5. Аналіз результатів дослідження
6. Вихідний контроль знань та його аналіз
7. Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів    

Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. IV класифікація боргу.
  3. V. Класифікація і внесення поправок
  4. V. Класифікація рахунків
  5. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  8. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  9. Анатомічна терапевтична хімічна класифікація ЛЗ
  10. АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК
  11. Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
  12. Базова класифікація ризиків підприємств




Переглядів: 1637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтелект, здібності, природа здібностей | Перелік теоретичних питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.