Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методична розробка

До аудиторного заняття

З дисципліни «Медична психологія»

Для студентів 4 курсу спеціальності «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа»

1. Тема: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАЛЕЖНОЇ ПОВЕДІНКИ, ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ, ТАНАТОЛОГІЇ ТА ЕВТАНАЗІЇ (2 год.)

2. Місце: учбовий кабінет.

3. Мета: Знати патогенетичні механізми формування залежної поведінки, психологічні особливості при хімічній та інших видах залежностей. Навчити студентів визначати і диференціювати типи суїцидальної поведінки, прищепити студентам знання про евтаназію.

 

4. Базовий рівень знань та умінь:

Дисципліна Знати Уміти
Анатомія Анатомічну будову головного мозку  
Патфізіологія Вплив психоактивних речовин на ЦНС  
Фармакологія Хімічна будова та механізм дії психоактивних речовин  
Загальна психологія Поняття: наркотична речовина, психоактивна речовина, залежність, залежна поведінка. Виявляти ознаки залежної поведінки

План проведення практичного заняття

Елементи практичного заняття Час (хв.)
Перевірка присутніх
Вхідний контроль та його аналіз
Опитування студентів і розбір програмних питань
Додаткові питання, відповіді на них
Аналіз результатів дослідження
Вихідний контроль знань та його аналіз
Підсумкова оцінка знань та вмінь студентів

6. Перелік теоретичних питань:

1. Розповсюдженість та причини винекнення залежних форм поведінки

2. Психологічні особливості при основнх видах хімічних аддикцій

3. Психологічні особливості при нехімічних аддикціях.

4.Поняття про суїцид, його різновиди.

5. Особливості суїцидальної поведінки у соматичних хворих.

6.Особенности суїцидальної поведінки при залежностях.

7.Псіхологічні аспекти вмирання та смерті.

8. Евтаназія: за і проти.

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  2. Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота
  3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  4. Базова навчально-методична література
  5. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  6. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  7. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  8. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  9. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  10. Допоміжна навчально-методична література
  11. Етап - Розробка стратегій в каналі розподілу.
  12. Етап 3. Розробка комп’ютерної моделі.




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив на психіку людини вроджених та набутих фізичних дефектів | Психологічні аспекти залежності від психоактивних речовин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.