МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗРАХУНОК
1 . Визначаємо кількість річного випуску продукції, враховуючи технологічні відходи в живописно-муфельному цеху (n1): шт/рік 2. Визначаємо кількість річного випуску продукції, враховуючи технологічні відходи в сортувальному цеху (n2): шт/рік З. Визначаємо кількість річного випуску продукції, враховуючи технологічні відходи в цеху другого випалу (n3): шт/рік 4. Визначаємо кількість річного випуску продукції, раховуючи шт/рік 5.Визначаємо кількість річного випуску продукції, враховуючи шт/рік 6. Визначаємо кількість річного випуску продукції, згідно асортименту: а)виробів чайного сервізу Q6 • 0,35 = Q7 шт/рік комплектів Q7 : S = К ком/рік де, S - кількість виробів в комплекті кавового сервізу, шт. б) кружка 350 см3 в) Тарілка Ø 200мм Q6 • 0,35 = Q9 шт/рік 7. Визначаємо кількість форм за рік, враховуючи обертаність гіпсових форм та кількість гнізд у формі. Розрахунки зводимо у таблицю
Таблиця 3. Розрахунок кількості гіпсових форм за рік
7. Визначаємо масу випуску гіпсових форм, враховуючи масу однієї форми. Розрахунок зводимо у таблицю Таблиця 4. Розрахунок маси гіпсових форм
Таблиця 5. Розрахунок напівфабрикату, шт.
Таблиця 6. РОЗРАХУНОК ВИРОБНИЦТВА КАПІВ ЗА РІК
Таблиця 2.3.6. РОЗРАХУНОК МАСИ КАПІВ
Таблиця 2.3.7. РУХ НАПІВФАБРИКАТУ КАПІВ, ШТ.
8. Потреби в гіпсі для приготування капів та форм складає: 9. Визначаємо масу гіпсу, враховуючи втрати при литті форм та капів (n2): В + у = у0 т/рік
Таблиця 2.3.8 РУХ МАТЕРІАЛУ, Т
РОЗРАХУНОК ДОПОМІЖНИХ МАТЕРІАЛІВ Допоміжними матеріалами в гіпсоливарному цеху є: а) мило господарське; б) мило туалетне: в) масло трансформатне; г) щітки; Розрахунок ведеться за формулою: f•g = f1, де f- витрати матеріалу на 1 т готової продукції (заводські дані) g - маса випуску, т g = (Q7 • m1) + (Q8 • m2) + (Q9 • m3) Річна потреба у воді по водогіпсовому співвідношенню для форми становить 40:60, тоді 40-60 X = Х – М Аналогічно робимо розрахунок потреби води для капів. Всього на технологічні потреби необхідно води: х + у = z
Спроектувати дільницю сортування фарфорових виробів за заданою продуктивністю
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|