Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. СТРУКТУРА МОДУЛІВ

Для студентів 5-го курсу 10-й семестр

 

Напрям підготовки:0401 Природничі науки

Спеціальність:7.040104 Географія

Освітньо-кваліфікаційний рівень:спеціаліст

Розробник:

Шуканова Анжела Анатоліївна

 

 

Полтава — 2012-2013 н.р.


І. СТРУКТУРА МОДУЛІВ

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
Денна форма
Усього у тому числі
л лаб с.р. інд  
1 2 3 4 5 6
ІІ семестр Модуль 1
Змістовий модуль 1. Туристичне країнознавство як навчальна та наукова дисципліна. Теорія і методика туристичного вивчення країни.
Вступ. Тема 1. Теоретичні основи туристичного країнознавства. -  
Тема 2. Районування в туристичному країнознавстві.    
Тема 3. Географія видів туризму.    
Тема 4. Програма країнознавчого дослідження. -    
Разом за модуль 1    
Змістовий модуль 2. . Комплексна туристична характеристика країн і регіонів світу.
Тема 1. Туристична характеристика країн Європейського регіону.    
Тема 2. Туристична характеристика країн Азійського регіону    
Тема 3. Туристична характеристика країн Американського регіону.    
Тема 4. Туристична характеристика країн Африканського і Тихоокеанського регіонів.    
Разом за модуль 2    
Модуль 2
ІНДЗ – складання комплексної туристичної характеристики країни        
Усього годин  
                           

ІІ. РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ:

Поточне тестування та самостійна робота (модуль 1) Модуль 2 ІНДЗ Сума
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2    
Т.1* Т.2 Т.3 Т.4 Т.1 Т.2 Т. 3. Т. 4
                     

Розподіл балів за опрацювання різних видів занять у складі навчальних модулів:

Для усних відповідей:

– Поточний контроль по темам – від 0 до 5 балів;

– Участь в обговоренні питання – від 0 до 5 балів;

– Доповідь з питань для самостійного вивчення – до 5 балів.

Для письмових робіт:

– Виконання практичного завдання у повному обсязі – від 0 до 3 балів;

– Перевірка конспектів (перевіряється за один модуль) – від 0 до 3 балів;

– Написання контрольної роботи, тестування – від 0 до 10 балів.

Повне виконання лабораторної роботи передбачається в чотири етапи:

1) домашня підготовка до лабораторної роботи, під час якої студент повинен підготуватися до питань для обговорення;

2) робота під час теоретичної частини лабораторної роботи передбачає участь в обговоренні основних питань, що розглядаються під час лабораторної роботи, тезисні відповіді на них або шляхи розв’язання;

3) визначення методики виконання поставлених завдань та отримання результатів роботи;

4) домашня робота, що передбачає відповіді на питання, передбачені для самодіагностики студентів та остаточне оформлення роботи згідно з вимогами. Оформлення роботи виконують рукописно, але дозволяється додавати деякі результати роботи, які роздруковані на принтері.

Кожна лабораторна робота, яка повністю виконана і оформлена належним чином, оцінюється викладачем. При цьому, за кожну виконану роботу студент отримує певну кількість балів, що зараховується при кожному проміжному модульному контролі


 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  9. IY.3. Общество и его структура.
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А) Структура економічних відносин.
  12. Аграрна структура та її елементи




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Допоміжна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.