Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості розвитку і виховання особистості у дошкільному віці

Для різнобічного і гармонійного розвитку особистості необхідне органічне поєднання всіх видів виховання (фізичного, розумового, морального, естетичного та ін.)· У дошкільному віці організм дитини ще надто слабкий, триває дозрівання мозку, його функціональних особливостей, через що робота мозку ще обмежена.

Емоційний розвиток дошкільника є однією з умов, що забезпечують ефективність його освіти. Щоб виховати у дитини позитивні соціальні емоції, співпереживання, співчуття, співрадість, любов, вихователю важливо розуміти, чи може вона радіти удачі, успіху, приємній хвилині, цікавій іграшці, веселим розвагам, чи вміє пережити своє горе, невдачу, втрату, неуспіх, як вона все це переживає (як дитина страждає, коли їй погано, як радіє, коли їй добре).

Спонукати дитину до відгуку на внутрішній стан меншого, ровесника, старшого, немічного, хворого необхідно постійно і відразу, безпосередньо залучаючи до допомоги іншому. При цьому необхідно створити можливості самостійного прийняття нею рішення. Особливу увагу слід приділяти емоційно чутливим і вразливим дітям, переключаючи їхню увагу з власних переживань на діяльність. Значний вплив на емоційний стан дитини мають оцінки старших (батьків, вихователів) її вчинків, особливо позитивних.

Дошкільники співчутливі і правдиві. Вони здатні деякою мірою до логічного мислення, легко піддаються виховному впливові і навчанню. Розвивального характеру дошкільне виховання набуває за умови, якщо враховує новоутворення віку.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  6. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  7. IV. Самовиховання.
  8. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  9. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  10. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  11. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  12. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особистісний розвиток учня в умовах виховання | Психологічні особливості розвитку і виховання особистості на етапі зрілого дитинства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.