Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особистісний розвиток учня в умовах виховання

Основною цінністю гуманістичного особистісно орієнтованого виховання є людина, яка самовиховується як особистість. Через усвідомлення і переживання себе як особистості можливе формування суб'єкта власного психічного, соціального, морального та духовного розвитку. Розуміння «Хто Я?» є похідним від розуміння «Який(а) Я є?». Дитина значно раніше починає відчувати себе істотою, яка любить, а вже потім оволодіває засобами емоційно-когнітивного самопізнання. Самоідентичність проявляється у тому, наскільки дитина приймає, цінує, любить себе. Любов до себе (прийняття себе, позитивна Я-концепція, високий ступінь самоповаги) — одна з найважливіших базових потреб людини, яка не має нічого спільного із самозахопленням.

За директивного виховання дитина засвоює численні негативні оцінки дорослих, у неї формується негативна Я-концепція (негативний образ Я, низький рівень самоповаги). Така дитина виявляється вкрай вразливою, агресивно захищає себе, проявляє вороже ставлення до оточення.

Отже, основне завдання і суть виховання полягають у забезпеченні різнобічно розвиненої, гармонійної, внутрішньо несуперечливої особистості, активного суб'єкта власної життєдіяльності. Виховання буде розвивальним, якщо орієнтуватися на новоутворення віку, забезпечуватиме різнопланову зовнішню і внутрішню активність, наприклад, здійснення добрих вчинків заради інших людей.


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвивальне навчання за системою В. Давидова — Д. Ельконіна | Особливості розвитку і виховання особистості у дошкільному віці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.