МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як вищої форми навчальної діяльності учняНавчальна діяльність школяра перебуває у постійному розвитку. Найвищою її формою є самостійна робота. Самостійна робота – цілеспрямована, внутрішньо мотивована та організована самим суб’єктом навчальна діяльність. Виконання її вимагає високого рівня самосвідомості, рефлексивності, самодисципліни, відповідальності. У ній виявляються адекватна мотивація, цілеспрямованість, самоорганізованість, самостійність, самоконтроль та інші особистісні і суб’єктні якості. Самостійна робота учня може сприяти перебудові його позицій у навчальному процесі школи, бути джерелом задоволення від процесу самовдосконалення і самопізнання. Якщо позакласна навчальна робота сприяє поглибленню, розширенню і вдосконаленню знань, умінь і навичок, отриманих учнями на уроці, то метою самостійної роботи є засвоєння нових знань, умінь і навичок. Вона стимулює захоплення учня формою, процесом і матеріалом роботи, у ній проявляється необхідність міжпредметних, міждисциплінарних зв’язків. Важливими ознаками самостійної роботи є добровільність і активність учнів. До самостійної роботи учня може спонукати потреба в одержанні нової інформації, бажанні дізнатися, засвоїти щось нове, необхідне, важливе для нього. Тому вчитель повинен цілеспрямовано працювати над створенням передумов виникнення у школярів такої потреби. Від позакласної, домашньої її відрізняє прагнення освоїти новий матеріал, захоплення процесом оволодіння цим матеріалом. Самостійна робота, як правило, здійснюється за індивідуальним планом, що доповнює, поглиблює і розширює здобуті учнем знання у школі та під час підготовки до уроків. Вона організовується школярем у найзручніший для нього час, контролюється ним. Важливе значення при такому виді роботи має опосередковане системне керівництво нею з боку вчителя. Повноцінна навчальна діяльність характеризується предметом, цілями, мотивами, серед яких найважливішими є пізнавальний інтерес та соціальні мотиви, системою навчальних дій, операцій, способів і результатів. У процесі навчальної діяльності учень займається її саморегуляцією, використовуючи різні засоби. Навчальна діяльність залежить від вікових особливостей школярів (научуваності). Вищою її формою є самостійна робота.
Читайте також:
|
||||||||
|