МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Інтелектуальні та емоційно-мотиваційні особливості обдарованих дітей
Унікальні особливості можуть як сприяти, так і перешкоджати розвиткові спеціальних здібностей дитини. Наприклад, пізнавальний інтерес, прагнення до пошуку логічних відповідей, гнучкість і винахідливість мислення можуть характеризувати учнів, які з інтересом ставляться до навчання, володіють критичним мисленням і не марнують часу на уроках. Водночас ці якості можуть бути властиві дітям, які не виявляють інтересу до шкільних занять. Для їх навчання потрібні спеціальні методики, програми прискореного розвитку, позакласні навчальні заходи, а також навчальні плани, що доповнюють шкільну програму. Діяльність учителя має орієнтуватися на забезпечення вищого рівня навчання; організацію занять за спеціальними планами, використання індивідуальних завдань і методик; удосконалення навчального плану з урахуванням здібностей дітей. Розвиток обдарованих дітей відбувається по-різному. Умови масової школи рідко сприяють цьому, оскільки основні зусилля вчителів зосереджені на заняттях з дітьми, які з труднощами опановують шкільну програму. Це часто зумовлює вирівнювання за рівнем здібностей обдарованих дітей з їх однолітками. Робота вчителя з обдарованими дітьми має ґрунтуватися на взаємодії зі шкільним психологом. Головне завдання педагога полягає у виявленні обдарованих учнів і створенні необхідних умов для їх навчання, стосунків з однолітками. За необхідності вчитель повинен звернутися до позашкільних закладів, в яких працюють з обдарованими дітьми. Байдужість до розвитку здібностей обдарованих учнів недопустима, як і надмірні перевантаження, які можуть спричинити зникнення у дитини інтересу до навчання і деформувати пізнавальні потреби. Не варто заохочувати обдарованого школяра до змагання, прагнення «обганяти» ровесників, бо це може стимулювати розвиток нездорових амбіцій тощо. Шкільний психолог має в своєму арсеналі засоби для виявлення обдарованих дітей і може дати рекомендації із створення для них індивідуальних умов, цілеспрямовано працювати з учителями і батьками. Його завдання – забезпечити найкращі умови для розвитку дитячих здібностей, знайти правильний індивідуальний підхід до учня відповідно до його особливостей, сприяти вияву і розвитку його талантів. Читайте також:
|
||||||||||||
|