МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Додаток ЖАнкети для виявлення рівня сформованості когнітивного компоненту фізичної компетентності
Додаток Ж.1 Анкети для виявлення рівня навчальних досягнень учнів 10 клас 1. Позначте стрілочками, які із запропонованих рухів є рівномірними, а які не рівномірними?
2. Позначте стрілочками, коли рух Місяця можна вважати матеріальною точкою (МТ), а коли ні.
3. Під переносною швидкістю розуміють: а) швидкість тіла відносно спостерігача; б) швидкість тіла відносно рухомої системи; в) швидкість рухомої системи; г) швидкість спостерігача відносно об’єкта. 4. Оберіть, на якому з графіків показаний рівномірний прямолінійний рух 5. Основною задачею кінематики є: а) за видом траєкторії з’ясувати, які сили діяли на тіло; б) визначити положення тіла у будь який момент часу без урахування причини руху; в) визначити положення тіла у будь який момент часу із урахуванням причини руху; г) знаючи швидкість тіла і сили які діють визначити рівняння руху. 6. Лінія, вздовж якої рухається тіло. Означення стосується… а) траєкторії; б) переміщення; в) шляху.
Додаток Ж. 2 Анкети для виявлення показника гнучкості знань учнів
10 клас
1. Нарисунку позначений план квартири. Хазяїну квартири потрібно дійти від: а) вхідних дверей до спальні №1; б) вхідних дверей довітальні, а потім до спальні №2. Позначте його траекторію та переміщення в обох випадках.
2. Швидкість ластівок і стрижів 70 км/год. При вигодовуванні пташенят «робочий день» батьків іноді триває 18 год. Скільки кілометрів за цей час вони пролітають? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Олімпійська чемпіонка Л. Скоблікова показала наступні результати: на дистанції 500 м час 45,0 с., на дистанції 1000 м - 93,2 с., а на дистанції 3000 м - 314,9 с. Як змінюється середня швидкість її руху на різних дистанціях? Зобразіть графічно характер цих змін. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. В момент початку руху черепаха знаходилася позаду равлика на відстані 5 м. Через який час черепаха наздожене равлика, якщо її швидкість 5,14 см/с, а равлика 0,14 см/с? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. 375 млн років тому від східного краю Австралії відірвався шматок суходолу (масив Олександра) із прилягаючими островами й через 275 млн років приліпився до Аляски. З якою швидкістю рухався масив, якщо він пройшов відстань 9500 км? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|