МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
До теми 6 (12). Традиції та особливості РОЗВИТКу ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ192. Загальною характеристикою філософії Київської Русі були: 1. Спрямованість на вирішення актуальних питань суспільного буття. 2. Домінування духовно-практичної форми освоєння світу. 3. Основна увага до питань суспільної практики, проблем людини, пізнання, смисложиттєвої проблематики. За своїми найпершими особливостями рання українська філософська думка тяжіла до: 1. морального повчання та життєвої настанови; 2. вибудовування абстрактно-теоретичних конструкцій; 3. містико-афористичної символіки; 4. космоцентризму та натурфілософії.
194. Для ідейного спрямування українського гуманізму характерно: 1. реабілітація цінності земного життя та інтерес до суспільно-історичної проблематики; 2. підвищений інтерес до природознавства та точних наук; 3. застосовувати дані точних наук до вивчення людини. 195. Першим вищим навчальним закладом на теренах України була: 1. Острозька академія; 2. Києво-Могилянська академія. 196. До філософів Києво-Могилянської академії належали: 1. П.Могила; 2. Г.Кониський; 3. М.Смотрицький; 4. І.Копинський; 5. І.Гізель; 6. Ф.Прокопович. 197. Філософські курси Києво-Могилянської академії - це: 1. оригінальні філософські концепції, розроблені її професорами; 2. курси пізньої західно-європейської схоластики, запозичені українськими мислителями; 3. типові курси західно-європейських університетів із вкрапленням новітніх даних науки та в інтерпретації, що відповідала традиціям українського менталітету. До складу філософських курсів Києво-Могилянської академії входили такі дисципліни: 1. фізика, метафізика, логіка, етика; 2. фізика, математика, поетика, риторика; 3. метафізика, музика, астрономія; 4. метафізика, поетика, риторика та логіка. 199. З яких частин складався філософський курс в Києво-Могилянській академії: 1. логіки; 2. діалектики; 3. метафізики; 4. фізики. Кому з українських філософів належить вчення про дві натури та три світи? 1. П.Юркевичу; 2. І.Франку; 3. Г.Сковороді; 4. О.Потебні. 201. Світ символів, за Сковородою, це: 1. Біблія; 2. мова; 3. логіка. 202. Назвіть основні ідеї філософської системи Г. Сковороди: 1. антропоцентризм; 2. космологізм; 3. натуралізм; 4. містичний символізм. З ким з античних мислителів порівнювали видатного українського філософа Григорія Сковороду? 1. Аристотелем; 2. Протагором; 3. Сократом; 4. Сенекою. Ким була розроблена концепція “сродної праці”? 1. М.Драгомановим; 2. Д.Чижевським; 3. Т.Шевченком; 4. Г.Сковородою; 5. П.Юркевичем. Читайте також:
|
||||||||
|