Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До теми 6 (12). Традиції та особливості РОЗВИТКу ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ

192. Загальною характеристикою філософії Київської Русі були:

1. Спрямованість на вирішення актуальних питань суспільного буття.

2. Домінування духовно-практичної форми освоєння світу.

3. Основна увага до питань суспільної практики, проблем людини, пізнання, смисложиттєвої проблематики.

За своїми найпершими особливостями рання українська філософська думка тяжіла до:

1. морального повчання та життєвої настанови;

2. вибудовування абстрактно-теоретичних конструкцій;

3. містико-афористичної символіки;

4. космоцентризму та натурфілософії.

 

 

194. Для ідейного спрямування українського гуманізму характерно:

1. реабілітація цінності земного життя та інтерес до суспільно-історичної проблематики;

2. підвищений інтерес до природознавства та точних наук;

3. застосовувати дані точних наук до вивчення людини.

195. Першим вищим навчальним закладом на теренах України була:

1. Острозька академія;

2. Києво-Могилянська академія.

196. До філософів Києво-Могилянської академії належали:


1. П.Могила;

2. Г.Кониський;

3. М.Смотрицький;

4. І.Копинський;

5. І.Гізель;

6. Ф.Прокопович.


197. Філософські курси Києво-Могилянської академії - це:

1. оригінальні філософські концепції, розроблені її професорами;

2. курси пізньої західно-європейської схоластики, запозичені українськими мислителями;

3. типові курси західно-європейських університетів із вкрапленням новітніх даних науки та в інтерпретації, що відповідала традиціям українського менталітету.

До складу філософських курсів Києво-Могилянської академії входили такі дисципліни:

1. фізика, метафізика, логіка, етика;

2. фізика, математика, поетика, риторика;

3. метафізика, музика, астрономія;

4. метафізика, поетика, риторика та логіка.

199. З яких частин складався філософський курс в Києво-Могилянській академії:


1. логіки;

2. діалектики;

3. метафізики;

4. фізики.


Кому з українських філософів належить вчення про дві натури та три світи?


1. П.Юркевичу;

2. І.Франку;

3. Г.Сковороді;

4. О.Потебні.


201. Світ символів, за Сковородою, це:


1. Біблія;

2. мова;

3. логіка.


202. Назвіть основні ідеї філософської системи Г. Сковороди:


1. антропоцентризм;

2. космологізм;

3. натуралізм;

4. містичний символізм.


З ким з античних мислителів порівнювали видатного українського філософа Григорія Сковороду?


1. Аристотелем;

2. Протагором;

3. Сократом;

4. Сенекою.


Ким була розроблена концепція “сродної праці”?


1. М.Драгомановим;

2. Д.Чижевським;

3. Т.Шевченком;

4. Г.Сковородою;

5. П.Юркевичем.



Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  7. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  8. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  9. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  10. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  11. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  12. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці




Переглядів: 1342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Який з наведених висловів належить Л.Фейєрбаху? | Із наведених нижче життєвих гасел виділіть ті, які, на Вашу думку, співзвучні поглядам Г.Сковороди:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.