Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Із наведених нижче життєвих гасел виділіть ті, які, на Вашу думку, співзвучні поглядам Г.Сковороди:

1. "Проживи непомітно!"

2. "Пізнай самого себе!"

3. "Добре прожив той, хто добре ховався";

4. "Життя ловило мене, але не спіймало ";

5. "Подяка блаженній природі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним".

206. Невірно, що Г.Сковорода:


1. розвивав ”філософію серця”;

2. був матеріалістом;

3. розвивав теорію “спорідненої праці”;

4. створив теорію “трьох світів”.


207. Що є основою неповторності людини за П.Юркевичем:


1. розум;

2. воля;

3. знання;

4. серце;

5. почуття;

6. уява.


208. Хто з українських філософів є автором твору: “Сердце и его значение в духовной жизни человека, по учению слова Божия”:


1. Прокопович;

2. Юркевич;

3. Сковорода.


Кому належать слова: “Ми мусимо навчатися чути себе українцями”?


1. М. Драгоманову;

2. І. Огієнку;

3. Л. Українці;

4. М. Грушевському;

5. І. Франку.


Кого ми відносимо до представників української академічної філософії?


1. І.Рижського;

2. І.Шада;

3. К.Зеленецького;

4. О.Новицького;

5. С.Гогоцького.


211. Які риси, на думку Чижевського, притаманні пси­хологічному складу українського народу, що відобразились у специфіці ук­раїнської філософії?


1. емоційність і сентиментальність;

2. індивідуалізм та прагнення до свободи;

3. колективізм;

4. прагнення до згоди, до миру, а не до боротьби;

5. релігійність;

6. схильність до абстрактного, відірваного від життя теоретизування.


212. Кому належить вислів: “Світ ловив мене та не впіймав”?


1. Юркевичу;

2. Сковороді;

3. Чижевському;

4. Шевченку.


213. Назвіть автора першого достатньо виваженого та авторитетного дослідження історії філософії в Україні:


1. П.Юркевич;

2. О.Гіляров;

3. В.Зеньковський;

4. В.Вернадський;

5. Д.Чижевський.


 

 

До Теми 7 (13). Сучасна світова філософія

 

214. До загальних особливостей філософії ХХ століття можна віднести:

1. її відданість традиціям класичної філософії;

2. актуалізація нею попередніх форм та напрямів філософії;

3. її негативне ставлення до історично попередньої філософії;

4. її відданість традиціям класичної філософії;

5. її надзвичайну тематичну та методологічну строкатість.

 

215. До напрямів сцієнтистської філософії ХХ століття належать:


1. неопозитивізм;

2. аналітична філософії;

3. антропологія;

4. неотомізм;

5. неокантіантство.


Які висловлювання є характерними для прагматизму?


1. функція розуму полягає не в пізнанні об’єкту, а в подоланні сумнівів, котрі можуть стати перешкодою до дії;

2. філософія повинна стати загальним методом вирішення життєвих проблем, а не абстрактних проблем про початки буття;

3. істинна філософія немає нічого спільного з досвідом, практикою – це прерогатива точних наук;

4. критерієм істинності знання є його ефективність та корисність, а не відповідність об’єкту.

 



Читайте також:

  1. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  2. Бухгалтерський облік викупу векселя за ціною нижче за номінальну вартість
  3. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші ознаки популяцій.
  4. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші поведінкові адаптації тварин..
  5. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші, на вашу думку, екологічні закони.
  6. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть специфічні особливості людини.
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть функції біосфери.
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть шляхи передачі теплової енергії.
  11. Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру
  12. Випишіть держави, що у ХІУ ст. вели боротьбу за спадщину королів із династії Романовичів. Зазначте, на які землі претендували нижче згадані держави і на якій підставі.




Переглядів: 1072

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До теми 6 (12). Традиції та особливості РОЗВИТКу ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ | Які поняття характеризують “філософію життя”?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.