Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру

а) с.мпатія, ж..раф, ас..метрія,ц..ферблат;

б) Єг..пет, с..стема, с..лует, к..но;

в) Пар..ж, р..нг, г..гант, ц..клон;

г) в..мпел, ф..рма, б..лет, к..моно.

 

23. Визначте рядок, у якому допущено орфографічну помилку:

а) машинний, стаття, змінний, беззахисний;

б) розніжений, розброєний, старанний, південний;

в) віддзеркалення, бризкання, латаття, піддашшя;

г) іменник, безземельний, взуття, тертя.

24. Визначте, у якому рядку в усіх словах не порушено правила написання префіксів з- /с-:

а)скинути,створити, схилити, зпалити;

б) скласти, зв'язати, зфотографувати, зволожити;

в) змити,збагнути, зсипати, зписати;

т)спиляти, сформувати, зчищати, зсунути.

 

25. Позначте рядок, у якому поміщені тільки слова-антоніми:

а) доповідати - повідомляти, Дніпрельстан - Дніпровка;

б) мовчати - говорити, прогресивний - реакційний;

в) сильний - могутній, білий - зелений;

г) калиновий - вербовий, швидкий - повільний.

26. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають „далеко":

а) як грім з ясного неба, як неживий, скільки оком видно;

б) підшитий лисом, старий лис, звідси не видно;

в) за тридев'ять земель, світ за очі, за горами синіми;

г) на всю котушку, до сивої коси, рукою подати.

 

27. Позначте, за яким словником ми дізнаємося пропоходження слова:

а) орфографічний;

б) етимологічний;

в) тлумачний;

г) перекладний.

28. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться окремо:

а) (казна)хто, ні(про)що, що(ж);

б) аби(до)кого, дарма(що), ні(від)чого;

в) який(небудь), де(на)чому, не(мов)би;

г) кого(сь), (що)тижня, та(й).

 

29. Укажіть рядок, у якому пари приголосних розрізняються так, як [д] і [д']:

а) [л] - [л'І, [с] - [з'],[н] - [н'], [з] - [з'];

б) [з] - [з'], [т] - [т'], [р] - [р'], [3] - [3'];

в) [б] - [п], [д] - [т], [ґ] - [к], [ж] - [ш];

г) [п] - [ф], [п] - [ж], [с] - [ш], [б] - [м].

 

30. Визначте, у якому рядку в усіх словах відбувається чергування [з] - [ж] при словотворенні:

а) пекти, сопіти, плакати, ходити;

б) стерегти, кадити, лагодити, летіти;

в) порізати, низати, вразити, лазити;

г) колихати, оголосити, пекти, крякати.

 

31. З'ясуйте, у якому рядку в усіх словах наголошується суфікс —ар:

а) аптекар, бібліотекар, господар, ледар;

б) лицар, ковзаняр, столяр, школяр;

в) муляр, газетяр, шахтар, різьбяр;

г)секретар, друкар, перукар, вапняр.

 

32. Укажіть, у якому рядку допущено помилки при переносі всіх слів:

а) пе-ньок. від-жити, зро-бити, тін-ню;

б) міль-йон, хви-линний, щас-тя, ро-дина;

в) я-ма, довод-жу, бе-з'язикий, бой -овий;

г) льот-чик, під-йом, Ки-тай, роз-бити.

 

33. З'ясуйте, у якому рядку всі слова пишуться з апострофом:

а) поголів..я, безриб..я, горохв..ний, п.ють;

б) торф..яний, без..язикий, дит..ясла, пір..я;

в) об..ізд, мор..як, черв..як, бур..як;

г) об..єкт, ін..єкція, р..яст, Св..ятослав.

 

34. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають «близько»:

а) рукою подати, два кроки ступнути, палицею кинути;

б) на всі заставки, за сімома замками, хоч відбавляй;

в) край світа, як не видно, журавель у небі, направо й наліво;

г) за плечима в кого, між двох вогнів, ні на п'ядь, наступати на п'яти.

35. Позначте речення, у якому правильно вжито слово кампанія:

а) Посеред двору веселилась велика кампанія молоді.

б) Ніхто не погодився взяти Степана у свою кампанію.

в) Він і прибув сюди, щоб дізнатися, яка буде директив щодо посівної кампанії.

г) Прийшло лише 5 чоловік: от і вся кампанія.

 


Читайте також:

  1. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  2. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  3. Автоматизація в словах.
  4. Авторське право і право власності на матеріальний об’єкт, в якому втілено твір
  5. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  6. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  7. В короткотерміновому періоді конкурентна фірма змушена буде зупинити виробництво коли ціна не компенсує середні сукупні затрати при будь-якому обсязі випуску.
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші ознаки популяцій.
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші поведінкові адаптації тварин..
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші, на вашу думку, екологічні закони.
  11. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  12. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.




Переглядів: 1214

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До І модуля | У словах якого рядка букви я, ю, є позначають два звуки?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.