МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеруа) с.мпатія, ж..раф, ас..метрія,ц..ферблат; б) Єг..пет, с..стема, с..лует, к..но; в) Пар..ж, р..нг, г..гант, ц..клон; г) в..мпел, ф..рма, б..лет, к..моно.
23. Визначте рядок, у якому допущено орфографічну помилку: а) машинний, стаття, змінний, беззахисний; б) розніжений, розброєний, старанний, південний; в) віддзеркалення, бризкання, латаття, піддашшя; г) іменник, безземельний, взуття, тертя. 24. Визначте, у якому рядку в усіх словах не порушено правила написання префіксів з- /с-: а)скинути,створити, схилити, зпалити; б) скласти, зв'язати, зфотографувати, зволожити; в) змити,збагнути, зсипати, зписати; т)спиляти, сформувати, зчищати, зсунути.
25. Позначте рядок, у якому поміщені тільки слова-антоніми: а) доповідати - повідомляти, Дніпрельстан - Дніпровка; б) мовчати - говорити, прогресивний - реакційний; в) сильний - могутній, білий - зелений; г) калиновий - вербовий, швидкий - повільний. 26. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають „далеко": а) як грім з ясного неба, як неживий, скільки оком видно; б) підшитий лисом, старий лис, звідси не видно; в) за тридев'ять земель, світ за очі, за горами синіми; г) на всю котушку, до сивої коси, рукою подати.
27. Позначте, за яким словником ми дізнаємося пропоходження слова: а) орфографічний; б) етимологічний; в) тлумачний; г) перекладний. 28. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться окремо: а) (казна)хто, ні(про)що, що(ж); б) аби(до)кого, дарма(що), ні(від)чого; в) який(небудь), де(на)чому, не(мов)би; г) кого(сь), (що)тижня, та(й).
29. Укажіть рядок, у якому пари приголосних розрізняються так, як [д] і [д']: а) [л] - [л'І, [с] - [з'],[н] - [н'], [з] - [з']; б) [з] - [з'], [т] - [т'], [р] - [р'], [3] - [3']; в) [б] - [п], [д] - [т], [ґ] - [к], [ж] - [ш]; г) [п] - [ф], [п] - [ж], [с] - [ш], [б] - [м].
30. Визначте, у якому рядку в усіх словах відбувається чергування [з] - [ж] при словотворенні: а) пекти, сопіти, плакати, ходити; б) стерегти, кадити, лагодити, летіти; в) порізати, низати, вразити, лазити; г) колихати, оголосити, пекти, крякати.
31. З'ясуйте, у якому рядку в усіх словах наголошується суфікс —ар: а) аптекар, бібліотекар, господар, ледар; б) лицар, ковзаняр, столяр, школяр; в) муляр, газетяр, шахтар, різьбяр; г)секретар, друкар, перукар, вапняр.
32. Укажіть, у якому рядку допущено помилки при переносі всіх слів: а) пе-ньок. від-жити, зро-бити, тін-ню; б) міль-йон, хви-линний, щас-тя, ро-дина; в) я-ма, довод-жу, бе-з'язикий, бой -овий; г) льот-чик, під-йом, Ки-тай, роз-бити.
33. З'ясуйте, у якому рядку всі слова пишуться з апострофом: а) поголів..я, безриб..я, горохв..ний, п.ють; б) торф..яний, без..язикий, дит..ясла, пір..я; в) об..ізд, мор..як, черв..як, бур..як; г) об..єкт, ін..єкція, р..яст, Св..ятослав.
34. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають «близько»: а) рукою подати, два кроки ступнути, палицею кинути; б) на всі заставки, за сімома замками, хоч відбавляй; в) край світа, як не видно, журавель у небі, направо й наліво; г) за плечима в кого, між двох вогнів, ні на п'ядь, наступати на п'яти. 35. Позначте речення, у якому правильно вжито слово кампанія: а) Посеред двору веселилась велика кампанія молоді. б) Ніхто не погодився взяти Степана у свою кампанію. в) Він і прибув сюди, щоб дізнатися, яка буде директив щодо посівної кампанії. г) Прийшло лише 5 чоловік: от і вся кампанія.
Читайте також:
|
||||||||
|