МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автоматизація в словах.а) Вирушила мишка на прогулянку, але не може знайти доріжку. Допоможи їй. Потрібно вибрати тільки ті картинки, в назві яких є звук Ш, та викласти з картинок доріжку. б) вирішила мишка по дорозі зайти в магазин. Мишка побачила багато різних предметів. (Перед дитиною викладають картинки: шуба, машина, шафа, подушка та ін). Проводиться гра «Один - багато»: шуба - шуби, машина - шафа - шапка - подушка- Ну ось тепер пора мишці і додому. г) Прийшла мишка додому і стала складати вірші. А щоб мишці було легше, підкажи їй останні слівця. Носить яскравий гребінець Мишка миється під душем, наш веселий ... миє хвостик, миє... Ось біжить дівчинка Зашуршали тихо шини - Сіренька ... Це їде до нас .... 9. Підсумок заняття.Нам пора прощатися з мишкою. Ти сьогодні дуже добре їй допомагав! А який звук допомагав тобі на занятті?
Тема: Автоматизація звука [р] у складах Гінжелюк О.В., Дідусенко О.В., Федорович Л.О.
Мета: формувати правильну вимову звука [р] у складах; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам´ять, увагу; виховувати бажання говорити правильно. Обладнання: набір предметних малюнків, схеми, фішки, набір ігор, різноманітний мовленнєвий матеріал. Хід заняття: І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда. Логопедична зарядка. Дихальні вправи Тренування мовленнєвого дихання Вправи "Здування легких предметів", "Хто вище?", "Фокус", "Хто більше скаже слів без зупинки ´ Виконання:з вихідних позицій: стоячи, сидячи, у русі. Вироблення цілеспрямованого струменя видихуваного повітря Вправа "Подути на широкий язик" Вправа "Подути по середній лінії язика" Спрямувати струмінь видихуваного повітря по середній лінії язика; якщо не виходить, то великим і вказівним пальцем притиснути до піднебіння бокові краї язика й залишивши середину язика вільною, зробити глибокий вдих і видихнути повітря на піднесений до рота вказівний палець на відстані 10-15 см. Вправа "Подути на зонд" Для спрямування видиху покласти на середню лінію язика зонд або дерев´яну зубочистку. Вправа "Здування з кінчика язика" Для спрямування видиху можна покласти на кінчик язика шматочок серветки, маленьку паперову кульку чи паперову сніжинку тощо й намагатися їх здути. Вправа "Здування паперових смужок" Паперові смужки чи "дощик" піднести на відстані 10-15 см до рота й намагатися їх здути Читайте також:
|
||||||||
|