МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Автоматизація в словах.а) Вирушила мишка на прогулянку, але не може знайти доріжку. Допоможи їй. Потрібно вибрати тільки ті картинки, в назві яких є звук Ш, та викласти з картинок доріжку. б) вирішила мишка по дорозі зайти в магазин. Мишка побачила багато різних предметів. (Перед дитиною викладають картинки: шуба, машина, шафа, подушка та ін). Проводиться гра «Один - багато»: шуба - шуби, машина - шафа - шапка - подушка- Ну ось тепер пора мишці і додому. г) Прийшла мишка додому і стала складати вірші. А щоб мишці було легше, підкажи їй останні слівця. Носить яскравий гребінець Мишка миється під душем, наш веселий ... миє хвостик, миє... Ось біжить дівчинка Зашуршали тихо шини - Сіренька ... Це їде до нас .... 9. Підсумок заняття.Нам пора прощатися з мишкою. Ти сьогодні дуже добре їй допомагав! А який звук допомагав тобі на занятті?
Тема: Автоматизація звука [р] у складах Гінжелюк О.В., Дідусенко О.В., Федорович Л.О.
Мета: формувати правильну вимову звука [р] у складах; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам´ять, увагу; виховувати бажання говорити правильно. Обладнання: набір предметних малюнків, схеми, фішки, набір ігор, різноманітний мовленнєвий матеріал. Хід заняття: І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда. Логопедична зарядка. Дихальні вправи Тренування мовленнєвого дихання Вправи "Здування легких предметів", "Хто вище?", "Фокус", "Хто більше скаже слів без зупинки ´ Виконання:з вихідних позицій: стоячи, сидячи, у русі. Вироблення цілеспрямованого струменя видихуваного повітря Вправа "Подути на широкий язик" Вправа "Подути по середній лінії язика" Спрямувати струмінь видихуваного повітря по середній лінії язика; якщо не виходить, то великим і вказівним пальцем притиснути до піднебіння бокові краї язика й залишивши середину язика вільною, зробити глибокий вдих і видихнути повітря на піднесений до рота вказівний палець на відстані 10-15 см. Вправа "Подути на зонд" Для спрямування видиху покласти на середню лінію язика зонд або дерев´яну зубочистку. Вправа "Здування з кінчика язика" Для спрямування видиху можна покласти на кінчик язика шматочок серветки, маленьку паперову кульку чи паперову сніжинку тощо й намагатися їх здути. Вправа "Здування паперових смужок" Паперові смужки чи "дощик" піднести на відстані 10-15 см до рота й намагатися їх здути Читайте також:
|
||||||||
|