МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивчення нового матеріалу.3.1. Виразно промовити ізольований звук. Відтворити звуконаслідування: як працює мотор літака, що піднімається вгору, або як працює мотор літака, що знижується 3.2. Виразно промовити звук [р] у складах:
3.4. Виразно промовити звук [р] у складах і словах:
3.5. Відгадати загадки. -Діти, яким звуком починаються відгадки? Пливе на просторі, Але не в морі, Кораблем зветься, А навколо зірок в´ється. (Ракета) Крила є, а не літає Ніг не має, але не доженеш. (Риба) Фізкультхвилинка
4.1 Дрібна моторика рук. Вправа "Пальчикова гімнастика" Ми долоньки розітрем І зігрієм пальчики Будем гратися руками, Як маленькі зайчики. Вправа "Гребінець" Виконання: Пальці сплетені в замок. Пучки пальців правої руки натискають на верхню частину тильного боку долоні лівої руки, прогинаючи її так, що пальці лівої руки піднімаються, як гребінець півника. Вправа "Кішка випускає кігті " Стиснути подушечки пальців і верхньої частини долоні, промовити: ррррррррррр, як розсерджена кішка. Закріплення нового матеріалу. Гра "Піймай звук" Логопед називає слова зі звуком [р], а діти в цей час плескають у долоні, відбиваючи склади із цих слів: Роман, корова, ворона, огірок, архів, марка, арка, аромат, дорога, комар, парта, ручка, перо. Гра "Поберіть узагальнюючі слова" Герман, Іра, Варя, Боря; доярка, кухар, боксер, шофер; бурка, куртка, мундир, форма; помідор, огірок, ріпа, морква. ІІІ. Підсумок заняття.
Тема: Диференціація звуків [р’], [л’] у складах, у словах Гінжелюк О.В., Дідусенко О.В., Федорович Л.О.
Мета: формувати правильну вимову звуків [р’], [л’] у складах, словах; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову пам´ять, увагу; виховувати правильну вимову [р’], [л’] Обладнання: набір предметних картинок, схеми, фішки, набір ігор, різноманітний мовленнєвий матеріал Хід заняття: І.Організаційний момент Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|