Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До І модуля

1. Укажіть, за допомогою яких звуків розрізняються такі пари слів: лук - люк, долу - долю, біла - біля:

а) [о] - [у];

б) [л] - [д];

в) [л] - [л'];

г) [і] - [о].

2. Визначте рядок, у якому в усіх словах можливе чергування голосних при словозміні:

а) зберегти, перемогти, витекти, змогти:,

б) село, межа, оздоба, борона;

в) гора, особа, амеба, колода;

г) щока, сльоза, голова, нагорода.

 

3. Позначте рядок, у якому допущено орфографічну помилку:

а) Мар'яна, надвечір'я, рум'яний, Лук'янівка;

б) з'єднаний, дзвякнути, з'явитися, свято;

в) без'ядерний, духмяний, дев'ять, міжбрів'я;

г) різдв'яний, п'явка, верб'я, мавпячий.

 

4. Укажіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру и:

а) пр..блуда, пр..білий, пр..білений, пр..віз;

б) пр..хороший, пр..хорошений, пр..спокійний, примерзання;

в) пр..знатися, пр..їхати, привітність, прикидатися;

г) прибічник, пр..дорогий, пр.жорстоко, пр..землити.

 

5. Визначте рядок, у якому в усіх словах відбувається подовження приголосних звуків:

а) Ел..ада, Інес.а, віл..а, інтермец..о;

б) Апол..он, сум..а, гол..андський, брут..о;

в) бел..етристика, тон..а, ман..а, мадон..а;

г) ван..а, імміграція, примадон.а, нет..о.

 

6. Позначте рядок, у якому в усіх словах можливе чергування у/в:

а) уголос, умирати, укусити, указка;

б) урожай, уранці, усмішка, устигати;

в) учорашній, усякий, уперед, уміння;

г) упоратися, указати, узимку, Ужгород.

7. Позначте рядок, у якому всі слова синоніми:

а) зошит, книжка, пенал, парта, ручка;

б) суперечка, спірка, дискусія, полеміка;

в) окунь, щука, карась, акула, судак, в'юн;

г) липа, дерево, ясен, верба, береза, дуб.

8. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають «багато»:

а) ні тпру ні ну, встигнути з козами на торг, і землі важко;

б) видимо-невидимо, і на воза не вбереш, як піску морського;

в) слати старостів, хоч гопки скачи, перша скрипка;

г) де наше не пропадало, не давати проходу, як хмари.

 

9. Позначте, за яким словником ми узнаємо правильну вимову:

а) орфографічний;

б) етимологічний;

в) орфоепічний;

г) синонімічний.

 

10. Позначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

а) намір, наміряти, наміритися;

б) зрадник, зрадити, зрадіти;

в) дикий, дико, дикість;

г) диплом, дипломат, дипломатичний.

 

11. Укажіть, у якому рядку в усіх словах ужиті подовжені приголосні:

а) життя, знаряддя, розрісся, знані;

б) сіллю, гілля, ніччю, радістю;

в) памороззю, колосся, навчання, кохання;

г) відділення, оббігти, возз'єднання, відбити.

 

12. Позначте рядок, у якому в усіх словах чергування [о] з [і] при словозміні не відбувається:

а) брова, дорога, панчоха, долото;

б) боку, свого, ночі, загону;

в) огорожа, толока, народ, прапор;

г) вислову, жіночості, Михайлового, соку.

 

13. Укажіть, у якому рядку в усіх словах наголошуються іменникові суфікси:

а)холоднеча, водиця, сестриця, вітрище;

б) синява, циганка, значимість, паляниця;

в) ковзанка, гойдалка, гнилизна, дешевизна;

г) травичка, палиця, вуличка, деревина.

14. З'ясуйте, у якому рядку допущено орфографічну помилку:

а)інтелігентний, швидкісний, чесний, нещасний;

б) контрастний, обласний, шістнадцять, безвиїздно;

в) пестливий, кістлявий, зап'ястний, писнути;

г) тижневий, хвастливий, крикнути, шістдесят.

 

15. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком:

а) поділ..ський, веселит.ся, черешен..ці, гіл..ці;

б) приятел..ці, дон..ці, різ..бяр, нен..ці;

в) вел..можа, брех..ня, камін.чик, т..мяний;

г) милуєш..ся, Гал..ці, Натал..ці, брен..кати.

16. Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід писати літеру е:

а) пр..красний, пр..блуда, пр .нишклий, пр..язнь;

б) пр..года, пр..міальний, пр..гаряче, пр..милий;

в) пр...мудрість, пр..стол, пр..дивний, пр..дорого;

г) п..редбачати, п..редмістя, п..редній, пр..вітати.

 

17. Укажіть, у якому рядку всі слова написано правильно:

а) сфотографувати, дужчий, з черги, дьохтю;

б) безжурний, пісчаний, без клопоту, молодший;

в) ягідка, сцідити, косьба, просьба;

г) борідка, стомиться, юшка, дужка.

 

18. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають „рано":

а) заяча душа, душа в душу, душа болить;

б) класти зуби на полицю, взяти на зуби, озброєний до зубів;

в) чуть на зорю, ще й чорти навкулачки не бились, на зорі;

г) лиха година, голці ніде впасти, у глибині душі.

 

19. Позначте, за яким словником ми дізнаємося значення слова:

а) орфографічний;

б) етимологічний;

в) тлумачний;

г) синонімічний.

 

20. З’ясуйте, у якому рядку в усіх словах наголошується суфікс –ець:

а) біженець, мешканець, мовець, вузівець;

б) алтаєць, полтавець, чернігівець, гуртківець;

в) іскрівець, мартенівець, спартаківець, початківець;

г) дубець, туманець, стрілець, ґрунтець.

21. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком:

а) ручен..ка, джерел..це, їдал..ня, вуз..ко;

б) донец..кий, сім..десят, чернівец..кий, Гриц..ко;

в) багат..ма, кін..чик, міл..йон, літ..ні;

г) ковал..чук, кіл..це, різ..ко, доч..ці.

 


Читайте також:

  1. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  2. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  3. Балансная и однополосная модуляция.
  4. Биття та модуляція коливань
  5. Визначення модуля та напряму векторів і .
  6. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  7. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  9. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  10. Висновки до модуля ІІ
  11. Відповіді на тести модуля ІІ.
  12. ГЛАВА 23. ИМПУЛЬСНАЯ МОДУЛЯЦИЯ




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.