Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До І модуля

1. Укажіть, за допомогою яких звуків розрізняються такі пари слів: лук - люк, долу - долю, біла - біля:

а) [о] - [у];

б) [л] - [д];

в) [л] - [л'];

г) [і] - [о].

2. Визначте рядок, у якому в усіх словах можливе чергування голосних при словозміні:

а) зберегти, перемогти, витекти, змогти:,

б) село, межа, оздоба, борона;

в) гора, особа, амеба, колода;

г) щока, сльоза, голова, нагорода.

 

3. Позначте рядок, у якому допущено орфографічну помилку:

а) Мар'яна, надвечір'я, рум'яний, Лук'янівка;

б) з'єднаний, дзвякнути, з'явитися, свято;

в) без'ядерний, духмяний, дев'ять, міжбрів'я;

г) різдв'яний, п'явка, верб'я, мавпячий.

 

4. Укажіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру и:

а) пр..блуда, пр..білий, пр..білений, пр..віз;

б) пр..хороший, пр..хорошений, пр..спокійний, примерзання;

в) пр..знатися, пр..їхати, привітність, прикидатися;

г) прибічник, пр..дорогий, пр.жорстоко, пр..землити.

 

5. Визначте рядок, у якому в усіх словах відбувається подовження приголосних звуків:

а) Ел..ада, Інес.а, віл..а, інтермец..о;

б) Апол..он, сум..а, гол..андський, брут..о;

в) бел..етристика, тон..а, ман..а, мадон..а;

г) ван..а, імміграція, примадон.а, нет..о.

 

6. Позначте рядок, у якому в усіх словах можливе чергування у/в:

а) уголос, умирати, укусити, указка;

б) урожай, уранці, усмішка, устигати;

в) учорашній, усякий, уперед, уміння;

г) упоратися, указати, узимку, Ужгород.

7. Позначте рядок, у якому всі слова синоніми:

а) зошит, книжка, пенал, парта, ручка;

б) суперечка, спірка, дискусія, полеміка;

в) окунь, щука, карась, акула, судак, в'юн;

г) липа, дерево, ясен, верба, береза, дуб.

8. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають «багато»:

а) ні тпру ні ну, встигнути з козами на торг, і землі важко;

б) видимо-невидимо, і на воза не вбереш, як піску морського;

в) слати старостів, хоч гопки скачи, перша скрипка;

г) де наше не пропадало, не давати проходу, як хмари.

 

9. Позначте, за яким словником ми узнаємо правильну вимову:

а) орфографічний;

б) етимологічний;

в) орфоепічний;

г) синонімічний.

 

10. Позначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

а) намір, наміряти, наміритися;

б) зрадник, зрадити, зрадіти;

в) дикий, дико, дикість;

г) диплом, дипломат, дипломатичний.

 

11. Укажіть, у якому рядку в усіх словах ужиті подовжені приголосні:

а) життя, знаряддя, розрісся, знані;

б) сіллю, гілля, ніччю, радістю;

в) памороззю, колосся, навчання, кохання;

г) відділення, оббігти, возз'єднання, відбити.

 

12. Позначте рядок, у якому в усіх словах чергування [о] з [і] при словозміні не відбувається:

а) брова, дорога, панчоха, долото;

б) боку, свого, ночі, загону;

в) огорожа, толока, народ, прапор;

г) вислову, жіночості, Михайлового, соку.

 

13. Укажіть, у якому рядку в усіх словах наголошуються іменникові суфікси:

а)холоднеча, водиця, сестриця, вітрище;

б) синява, циганка, значимість, паляниця;

в) ковзанка, гойдалка, гнилизна, дешевизна;

г) травичка, палиця, вуличка, деревина.

14. З'ясуйте, у якому рядку допущено орфографічну помилку:

а)інтелігентний, швидкісний, чесний, нещасний;

б) контрастний, обласний, шістнадцять, безвиїздно;

в) пестливий, кістлявий, зап'ястний, писнути;

г) тижневий, хвастливий, крикнути, шістдесят.

 

15. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком:

а) поділ..ський, веселит.ся, черешен..ці, гіл..ці;

б) приятел..ці, дон..ці, різ..бяр, нен..ці;

в) вел..можа, брех..ня, камін.чик, т..мяний;

г) милуєш..ся, Гал..ці, Натал..ці, брен..кати.

16. Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід писати літеру е:

а) пр..красний, пр..блуда, пр .нишклий, пр..язнь;

б) пр..года, пр..міальний, пр..гаряче, пр..милий;

в) пр...мудрість, пр..стол, пр..дивний, пр..дорого;

г) п..редбачати, п..редмістя, п..редній, пр..вітати.

 

17. Укажіть, у якому рядку всі слова написано правильно:

а) сфотографувати, дужчий, з черги, дьохтю;

б) безжурний, пісчаний, без клопоту, молодший;

в) ягідка, сцідити, косьба, просьба;

г) борідка, стомиться, юшка, дужка.

 

18. Позначте рядок, у якому всі фразеологізми означають „рано":

а) заяча душа, душа в душу, душа болить;

б) класти зуби на полицю, взяти на зуби, озброєний до зубів;

в) чуть на зорю, ще й чорти навкулачки не бились, на зорі;

г) лиха година, голці ніде впасти, у глибині душі.

 

19. Позначте, за яким словником ми дізнаємося значення слова:

а) орфографічний;

б) етимологічний;

в) тлумачний;

г) синонімічний.

 

20. З’ясуйте, у якому рядку в усіх словах наголошується суфікс –ець:

а) біженець, мешканець, мовець, вузівець;

б) алтаєць, полтавець, чернігівець, гуртківець;

в) іскрівець, мартенівець, спартаківець, початківець;

г) дубець, туманець, стрілець, ґрунтець.

21. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком:

а) ручен..ка, джерел..це, їдал..ня, вуз..ко;

б) донец..кий, сім..десят, чернівец..кий, Гриц..ко;

в) багат..ма, кін..чик, міл..йон, літ..ні;

г) ковал..чук, кіл..це, різ..ко, доч..ці.

 


Читайте також:

  1. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  2. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  3. Балансная и однополосная модуляция.
  4. Биття та модуляція коливань
  5. Визначення модуля та напряму векторів і .
  6. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ II
  7. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III
  8. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ IV
  9. ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ І
  10. Висновки до модуля ІІ
  11. Відповіді на тести модуля ІІ.
  12. ГЛАВА 23. ИМПУЛЬСНАЯ МОДУЛЯЦИЯ




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Виділіть рядок, у якому в усіх словах слід вписати літеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.