МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Які поняття характеризують “філософію життя”?1. воля до влади; 2. турбота; 3. життєвий порив; 4. творча еволюція; 5. відповідальність.
218. Якому філософу ХХ століття належать слова: “Людина приречена бути вільною. Приречена тому що не сама себе створила, і все ж вільна, тому що, колись закинута у світ, відповідає за все, що робить”? 1. Сартру; 2. Бергсону; 3. Шелеру; 4. Фромму. 219. Теза: “Наука сама собі філософія” - була проголошена: 1. Марксом; 2. Ніцше; 3. Енгельсом; 4. Контом. Визначте, який із напрямів “наукової філософії” у ХІХ столітті наполягав на тому, що філософія повинна вивчати мову та логіку науки? 1. марксизм; 2. прагматизм; 3. природничий матеріалізм; 4. позитивізм. Хто з представників позитивізму розробив вчення про три стадії духовного розвитку людства? 1. Г.Спенсер; 2. Дж.Мілль; 3. Е.Мах; 4. О.Конт; 5. Р.Авенаріус. Назвіть і охарактеризуйте ці стадії Як називається філософський напрямок, котрий не визнає метафізичного обґрунтування наукових знань і вимагає емпіричного обґрунтування? 1. інтелектуалізм; 2. позитивізм; 3. трансценденталізм; 4. фікціоналізм. Хто є основоположником позитивізму? 1. Кант; 2. Коген; 3. Конт; 4. Мілль. На що повинні спиратися знання, котрі, з точки зору О.Конта, могли б оцінюватись як істинні? 1. на здоровий глузд; 2. на інтуїцію; 3. на логіку; 4. на спостереження.
225. О.Конт вважав, що наука повинна вивчати явища, не претендуючи на пізнання “граничних причин”, і прагнути до “заміні слова “чому” словом … 1. навіщо; 2. як; 3. скільки; 4. що. О.Конт стверджував, що він відкрив закон “трьох стадій” інтелектуальної еволюції людства. В якому з наведених нижче пунктів приписана зайва “стадія”? 1. метафізична; 2. наукова; 3. теологічна; 4. езотерична. Як у Конта називається стан людського розуму, котрий є “хворобливим” і перехідним від релігійного стану до позитивно-наукового? 1. метафізичний; 2. нігілістичний; 3. скептичний; 4. емпіричний. Що, з точки зору О.Конта, є головною метою позитивної науки? 1. накопичення та опис фактів; 2. пізнання апріорних законів розуму; 3. пізнання сутності явищ; 4. передбачення явищ на основі пізнаних законів.
229. Яке мислення, будучи свідомим щодо меж своїх можливостей, претендує, за Контом, лише на відносне, а не абсолютне знання? 1. абстрактне; 2. метафізичне; 3. наукове; 4. теологічне. 230. О.Конт у соціології виділив дві частини, а саме: 1. соціальну статистику; 2. соціальну динаміку; 3. соціальну прагматику; 4. соціальну практику; 5. соціальну статику. Яке філософське вчення пропонує “принцип економії мислення” та “принцип найменшої трати сил”? 1. позитивізм; 2. неопозитивізм; 3. постпозитивізм; 4. емпіріокритицизм; 5. екзистенціалізм. Читайте також:
|
||||||||
|