МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що таке закон з точки зору матеріалістичної концепції ?1.ті досягнення, що привнесені в реальний світ природи та суспільства розумом людини; 2.прояв об’єктивного (світового) розуму, втіленого в природі та суспільстві; 3.за формою продукт людського знання, а за змістом він виражає лише природні явища; 4.схеми, принципи, які запропоновані людьми для спільної соціальної діяльності; 5.необхідні, стійкі, об’єктивні, повторювані зв’язки суспільного та природного буття.
Де проявляється дія діалектичних законів ? 1.всюди, де має місце будь-який рух; 2.в об’єктивній реальності, де має місце повторюваність та необхідність; 3.в природному, суспільному, людському бутті, якщо там мають місце якісні зміни; 4.усюди, де має місце будь-який розвиток; 5.у сфері людської діяльності, де людина може впливати на дію цих законів.
313. Який із діалектичних законів характеризує механізм розвитку: 1.закон заперечення заперечення; 2.закон переходу кількісних змін в якісні; 3.закон єдності та боротьби протилежностей.
314. Через які категорії розкривається зміст закону єдності та боротьби протилежностей? 1.тотожність та різниця; 2.кількість та якість; 3.протилежність; 4.стрибок; 5.єдність протилежностей; 6.заперечення; 7.міра; 8.протиріччя.
315. Через які категорії розкривається зміст закону заперечення заперечення? 1.тотожність та різниця; 2.кількість та якість; 3.протилежність; 6.міра; 7.стрибок; 8.єдність протилежностей; 4.заперечення; 5.протиріччя; 9.наступність; 316. Через які категорії розкривається зміст закону заперечення заперечення? 1.тотожність та різниця; 2.кількість та якість; 3.протилежність; 4.міра; 5.стрибок; 6.єдність протилежностей; 7.заперечення; 8.протиріччя; 9.наступність; Які із названих категорій слід віднести до категорій визначеності буття? 1.одиничне, особливе, загальне; 2.простір, час; 3.причина-наслідок; 4.елемент – структура –система; 5.явище - сутність; 6.форма – зміст; 7.можливість-дійсність; 8.необхідність-випадковість. Які із названих категорій слід віднести до категорій обумовленості буття? 1.явище-сутність; 2.матерія-дух; 3.форма-зміст; 4.причина - наслідок; 5.частина-ціле; 6.можливість - дійсність; 7.необхідність-випадковість; 8.елемент-система.
Хто з філософів характеризував якість як “тотожну з буттям визначеність”? 1.Аристотель; 2.Гегель; 3.Кант; 4.Платон.
На яких принципах ґрунтується концепція детермінізму? 1.причинності та закономірності; 2.гармонії; 3.відповідності; 4.структурності.
Читайте також:
|
||||||||
|