МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що являє собою буття як таке?1. щось конкретне, що має свою причину; 2.матеріальне буття, яке існує поза свідомістю людини; 3.чисте існування, яке не має зовнішньої причини; 4.реальний світ речей; 5.різновид предметів; 6.загальне поняття класу предметів; 7.щось самодостатнє, що ні до чого не зводиться, ні з чого не виводиться; 8.вища абстракція, яка є до кінця не визначеною; 9.те, що ніколи не можна пізнати, але можна частково зрозуміти.
Які із запропонованих суджень виражають позицію матеріалізму, а які – ідеалізму? 1.Свідомість є властивість високоорганізованої матерії. 2.Свідомість матеріальна. 3.Свідомість людини — це прояв світового духу. 4.Свідомість нерозривно пов'язана з матерією. 5.Свідомість може існувати до і незалежно від матерії.
Які з перерахованих нижче явищ є матеріальними? 1.виробничі відносини; 2.сузір’я; 3.інформація; 4.галюцинації; 5.абсолютний вакуум; 6.релігійне вчення; 7.ідеологія; 8.каяття; 9.час.
Які з даних визначень матерії є філософськими? 1.Матерія - це все, що має масу та енергію. 2.Матерія – це інобуття абсолютної ідеї. 3.Матерія – це все, що складається з атомів. 4.Матерія – це сукупність відчуттів. 5.Матерія – це поняття для означення об’єктивно-реального буття світу в часі, просторі, русі.
Які з наведених нижче положень є ідеалістичними? 1.простір і час – об’єктивні форми існування матерії; 2.простір і час – корінні умови буття; 3.простір і час – апріорні форми людського сприйняття; 4.простір і час – абсолютні сутності, що не залежать від матерії.
Які характеристики складають основу розвитку ? 1.зміни взагалі; 2.зміни, які виключають можливість повернення до минулої якості; 3.спрямовані зміни; 4.випадкові зміни. 307. Укажіть правильне визначення поняття “розвиток”: 1.розвиток – це кількісні зміни об’єкта; 2.розвиток – це будь-який рух; 3.розвиток – це прогресивна зміна; 4.розвиток – це незворотна якісна зміна системи; 5.розвиток – це повторюваність якісних та кількісних змін у системі; 6.розвиток – це процес накопичення інформації в системі; 7.розвиток – рух від менш досконалого до більш досконалого.
Які з вказаних процесів можна віднести до розвитку? 1.гойдання маятника; 2.старіння людини; 3.кругообіг води в природі; 4.броунівський рух; 5.тренування спортсмена; 6.руйнування природного середовища
Яка сучасна загальнонаукова концепція характеризується такими поняттями як “біфуркація”, “нестійкість”, “аттрактор”, “нелінійність”? 1.кібернетика; 2.теорія систем; 3.синергетика.
до Теми 9(16) . Діалектика як загальна концепція розвитку. Категорії діалектики
310. Виділіть пари філософів, які з різних світоглядних позицій підходили до розуміння діалектики: 1.Геракліт – Зенон Елейський; 2.Сократ – Платон; 3.Плотін – Ф.Аквінський; 4.Гегель – Маркс.
Читайте також:
|
||||||||
|