МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що являє собою буття як таке?1. щось конкретне, що має свою причину; 2.матеріальне буття, яке існує поза свідомістю людини; 3.чисте існування, яке не має зовнішньої причини; 4.реальний світ речей; 5.різновид предметів; 6.загальне поняття класу предметів; 7.щось самодостатнє, що ні до чого не зводиться, ні з чого не виводиться; 8.вища абстракція, яка є до кінця не визначеною; 9.те, що ніколи не можна пізнати, але можна частково зрозуміти.
Які із запропонованих суджень виражають позицію матеріалізму, а які – ідеалізму? 1.Свідомість є властивість високоорганізованої матерії. 2.Свідомість матеріальна. 3.Свідомість людини — це прояв світового духу. 4.Свідомість нерозривно пов'язана з матерією. 5.Свідомість може існувати до і незалежно від матерії.
Які з перерахованих нижче явищ є матеріальними? 1.виробничі відносини; 2.сузір’я; 3.інформація; 4.галюцинації; 5.абсолютний вакуум; 6.релігійне вчення; 7.ідеологія; 8.каяття; 9.час.
Які з даних визначень матерії є філософськими? 1.Матерія - це все, що має масу та енергію. 2.Матерія – це інобуття абсолютної ідеї. 3.Матерія – це все, що складається з атомів. 4.Матерія – це сукупність відчуттів. 5.Матерія – це поняття для означення об’єктивно-реального буття світу в часі, просторі, русі.
Які з наведених нижче положень є ідеалістичними? 1.простір і час – об’єктивні форми існування матерії; 2.простір і час – корінні умови буття; 3.простір і час – апріорні форми людського сприйняття; 4.простір і час – абсолютні сутності, що не залежать від матерії.
Які характеристики складають основу розвитку ? 1.зміни взагалі; 2.зміни, які виключають можливість повернення до минулої якості; 3.спрямовані зміни; 4.випадкові зміни. 307. Укажіть правильне визначення поняття “розвиток”: 1.розвиток – це кількісні зміни об’єкта; 2.розвиток – це будь-який рух; 3.розвиток – це прогресивна зміна; 4.розвиток – це незворотна якісна зміна системи; 5.розвиток – це повторюваність якісних та кількісних змін у системі; 6.розвиток – це процес накопичення інформації в системі; 7.розвиток – рух від менш досконалого до більш досконалого.
Які з вказаних процесів можна віднести до розвитку? 1.гойдання маятника; 2.старіння людини; 3.кругообіг води в природі; 4.броунівський рух; 5.тренування спортсмена; 6.руйнування природного середовища
Яка сучасна загальнонаукова концепція характеризується такими поняттями як “біфуркація”, “нестійкість”, “аттрактор”, “нелінійність”? 1.кібернетика; 2.теорія систем; 3.синергетика.
до Теми 9(16) . Діалектика як загальна концепція розвитку. Категорії діалектики
310. Виділіть пари філософів, які з різних світоглядних позицій підходили до розуміння діалектики: 1.Геракліт – Зенон Елейський; 2.Сократ – Платон; 3.Плотін – Ф.Аквінський; 4.Гегель – Маркс.
Читайте також:
|
||||||||
|