Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Яка релігійна течія, на думку М.Вебера, мала вирішальне значення для формування “ духу капіталізму ”?


1. православ’я;

2. католицизм;

3. протестантизм.


 

420. Якому мислителю належить вислів: “Спосіб виробництва матеріального життя обумовлює соціальний, політичний і духовний процеси життя взагалі”:


1. Гегель;

2. Конт;

3. Фейєрбах;

4. Маркс;

5. Спенсер.


 


До Теми 14 (21). Суспільний прогрес і проблеми

сучасності

Які із названих нижче проблем відносяться до філософії історії?


1. проблема спрямованості історії;

2. проблема співвідношення біологічного та соціального в людині;

3. проблема співвідношення об’єктивних та суб’єктивних факторів суспільного розвитку;

4. проблема пізнаваності світу;

5. проблема початку та завершення історії;

6. проблема єдності історичного процесу.


 

422. Філософія історії як особливий напрям знання являє собою:

1. загальну, тобто всесвітню історію;

2. застосування філософських понять (категорій) до розгляду процесів історії;

3. осмислення вихідних засад, сенсу та спрямування історії;

4. окреслення можливостей пізнання історії.

 

423. Співвідношення природи та історії можна позначити таким чином:

1. історія є частиною загальних природно-космічних процесів;

2. природа є необхідною умовою та складовою історичного процесу;

3. природа та історія є єдиними за суттю та за якістю;

4. природа та історія пов’язані генетично, проте являють собою якісно відмінні процеси.

 

424. Взаємовпливи природи та історії можна окреслити таким чином:

1. природа породжує та стимулює розвиток історії;

2. спрямування природних та історичних процесів є прямо протилежним;

3. історія постає якісно особливою складовою природного процесу;

4. історія блокує природні процеси, протистоїть природі та знищує її.

Хто з видатних мислителів був прихильником концепції “географічного детермінізму”?


1. Л.І.Мечников;

2.Вольтер;

3. Монтеск’є;

4. Гегель.


426. Історичний процес має чітке цільове спрямування; це є типова позиція:


1. античної філософії;

2. середньовічної філософії;

3. німецької класичної філософії;

4. марксистської філософії.


Які з наведених визначень характеризують суб’єкт історії?

1. суб’єктом історії постають природно-космічні чинники;

2. суб’єктом історії постає Бог;

3. суб’єктом історії постають народні маси;

4. суб’єктом історії постає особистість, герої, вожді, видатні особи.

Хто з філософів ХХ століття охарактеризував сучасну суспільну ситуацію як “повстання мас”?


1. Фромм;

2. Тоффлер;

3. Ортега-і-Гассет;

4. Печчеї.


Який з філософів розглядав суспільний прогрес як закономірну зміну суспільно-економічних формацій?


1. Маркс;

2. Сорокін;

3. Гегель;

4. Шпенглер.


430. До творців філософії історії слід зарахувати:


1. О.Шпенглера;

2. А.Тойнбі;

3. П.Сорокіна;

4. З.Фрейда.



Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  9. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  10. Iсторичне значення революції.
  11. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 1191

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які з перерахованих явищ відносяться до суспільного буття? | До якої історичної епохи належить панування раціоналістичної трактовки прогресу?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.