МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні принципи побудови системи контролюСистема контролю проекту – частина загальної системи УП між елементами якої є зворотні зв’язки і можливість коригування прийнятих раніше показників. Вимоги до системи контролю виробляються до початку реалізації проекту за участю всіх зацікавлених сторін і визначають склад інформації, що аналізується, структуру звітів і відповідальність за збирання даних, аналіз інформації і прийняття рішень. Система управління проектом повинна забезпечувати коригуючі впливи там і тоді, де і коли вони необхідні. Наприклад, якщо відбувається затримка закінчення окремих робіт, то, наприклад, прискорити їхвиконання можна за рахунок перерозподілу трудових ресурсів і обладнання. Якщо ж затримується постачання проектної документації, збільшуються витрати на матеріали і обладнання, субпідрядники зривають директивні терміни, то необхідно переглянути план проекту. Корекція плану може бути обмежена переглядом параметрів робіт, а може вимагати розробки абсолютно нової сітьової моделі, починаючи з поточного стану і до момента закінчення проекту. Принципи побудови ефективної системи контролюзастосовуються для ефективного управління в рамках оперативного циклу проекту, який вимагає проектування, розробки і впровадження добре організованої системи контролю, необхідного для досягнення безпосереднього зворотного зв'язку. Існує декілька основнихпринципівпобудовиефективної системи контролю: 1 - Наявність конкретних планів. Плани повинні бути змістовні, чітко структуровані і фіксовані, з тим щоб забезпечувати основу для контролю. Якщо плани оновлюються дуже часто і без застосування процедур контролю за змінами, контроль над проектом може бути втрачений. 2. - Наявність інформативної системи звітності. Звіти повинні відображати стан проекту відносно початкових планів на основі єдиних підходів і критеріїв. Для забезпечення цього повинні бути чітко визначені і досить прості процедури підготовки і отримання звітів, а також встановлені для всіх видів звітів чіткі часові інтервали. Результати, представлені в звітах, повинні обговорюватися на нарадах. 3. - Наявність ефективної системи аналізу фактичних показників і тенденцій. Визначення базової траєкторії, нормативів, стандартів для порівняння з ними поточних значень елементів, що контролюються. В наслідок аналізу зібраних даних керівництво проекту повинно визначити, чи відповідає поточна ситуація запланованій, а якщо ні, то розрахувати розмір і серйозність наслідків відхилень. Двома основними показниками для аналізу є час і вартість. Для аналізу тенденцій у вартісних і часових оцінках робіт проекту необхідно використати спеціальні звіти. Прогноз, наприклад, може показати збільшення вартості проекту або затримки по термінах. Однак часто відхилення у часових і вартісних показникях впливають також на зміст майбутніх робіт і якість результатів. 4 - Регулярне спостереження за ходом робіт і зіставлення поточного стану проекту з базовою траєкторією і стандартами з метою раннього виявлення проблем, що виникають і вживання чітких дійових заходів для їх розв'язання. 5 - Наявність ефективної системи реагування. Завершальним кроком процесу контролю є дії керівництва і направлені на подолання відхилень у ході робіт проекту. Ці дії можуть бути направлені на усунення виявлених недоліків і подолання негативних тенденцій в рамках проекту. Однак в ряді випадків може бути потрібен перегляд плану. Перепланування вимагає проведення аналізу "що, коли...", який забезпечує прогноз і розрахунок наслідків від дій, що плануються. Від менеджера залежить також переконання і мотивація команди проекту в необхідності тих або іншихдій. У рамках функції контролю і оперативного управління реалізацією проекту вирішуються задачі вимірювання, прогнозування і оцінки оперативної ситуації, що складається по досягненню результатів, витратах часу, ресурсів і фінансів, аналізу і усуненню причин відхилення від затвердженого плану, а також корекція плану. Звичайно при управлінні проектом контролюються три основні кількісні характеристики час, обсяг робіт і вартість. Крім того, керівництво відповідає за управління змістом робіт (змінами), якістю і організаційною структурою. Важливим для аналізу ходу робіт параметром є поточна (порогова) дата, яка є моментом часу, відносно якого проводиться аналіз. Стан робіт по проекту оцінюється відносно порогової дати. Таким чином для створення ефективної системи контролю необхідно: 1- ретельно спланувати всі роботи, виконання яких необхіднедля завершення проекту; 2- точно оцінити час, ресурси і витрати; 3- визначити склад і рівень деталізування робіт, що підлягають контролю. 4- визначити склад показників, що контролюються. 5- встановити форми надання і терміни представлення первинної інформації і аналітичних звітів. 6- визначити склад, методи і технології надання аналітичних і графічних звітів. 7- призначити відповідальних за повноту, достовірність і своєчасність надання фактичних даних. 8- визначити комплекс програмно-інформаційних засобів, що будуть використовуватися (якщо будуть використовуватися). Читайте також:
|
||||||||
|