МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Моніторинг робіт по проектуМоніторинг - контроль, стеження, облік, аналіз і складання звітів про фактичне виконання проекту порівняно з планом. Перший крок в процесі контролю - збір і обробка даних про фактичний стан робіт. Керівництво зобов'язане безперервно стежити за ходом виконання проекту, визначати міру завершеності робіт і, виходячи з поточного стану, оцінювати параметри виконання майбутніх робіт. Для цього необхідно мати ефективні зворотні зв'язки, що дають інформацію про досягнуті результати і витрати. Інформація що відображає стан і хід робіт по проекту поступає від членів проектної команди, організацій-виконавців, незалежних контролерів або з планових і звітних документів. Формальні джерела інформації необхідні для контролю включають: форми обліку часу експлуатації машин і обладнання, звіти про виконання заданих обсягів робіт, табелі використання робочої сили, наряди, різні види повідомлень про хід робіт і інші документи. Можна скласти спеціальні звіти за різними формами: а) безпосередньо при особистих контактах б) у табличній формі у) в графічній формі надання Незалежно від форми надання, звітна інформація повинна включати 5 основних елементів: 1) кошторисну вартість 2) фактичні результати 3) результати, що прогнозуються 4) відхилення та причини, які пояснюють ці відхилення Інформація про фактичний хід робіт і прогнозована інформація, представляється в проектну команду відповідальним виконавцем. Ця інформація використовується для розрахунку, перерахунку і аналізу сітьової моделі, а також коригуванню нормативно-довідкової бази. Перерахунок моделі включає в себе фіксацію на сітьовому графіку стану поточних і закінчених робіт, подій, що здійснилися, внесення нових робіт і подій, виключення анульованих, уточнення формулювань, опис робіт. Всілякі зміни, що стосуються граничних робіт і подій, погоджують з суміжними відповідальними виконавцями. При розробці системи збору інформації менеджер проекту повинен насамперед визначити склад даних, що збираються і періодичність збору. Рішення з цих питань залежать від задач аналізу параметрів проекту, періодичності проведення нарад і видачі завдань. Деталізація аналізу в кожному конкретному випадку визначається виходячи з цілей і критеріїв контролю проекту. Наприклад, якщо основним пріоритетом є своєчасність виконання робіт, то методи контролю використання ресурсів і витрат можуть бути задіяні обмежено. Обов'язкові вимоги до системи збору інформації для системи контролю: · точність · своєчасність · повнота інформації · забезпечення єдності інформації для всіх учасників проекту Розрізнюють три ступеня деталізування інформації для досягнення мети контролю: 1. керівники підрозділів і відповідальні виконавці отримують найбільш деталізовану інформацію, що дозволяє оцінити стан кожної із закріплених за ним робіт і її положення в комплексній сітьовій моделі. 2. керівник організації і виконавці при підкомплектованих роботах повинні мати інформацію, що дозволяє дати загальну оцінку стану ходу робіт, закріплених за даною організацією і що містять найдокладніші відомості по граничних подіях, якими визначаються зв'язки з іншими організаціями або підкомплексами а також зведення про роботи даної організації або підкомлексу, що попали в критичну зону. 3. керівник проекту отримує деталізовану інформацію по роботах критичної зони, які дозволяють йому укрупнено оцінити загальний стан робіт по проекту загалом, його окремих найважливіших елементів і етапів а також проконтролювати планові терміни настання граничних подій, що визначають зв'язки між організаціями-виконавцями і структурними підрозділами всередині головної організації. Методи контролю фактичного виконання проекту поділяються на: - метод простого контролю (контроль в момент закінчення робіт), який також називають методом "0 - 100", оскільки він відстежує тільки моменти завершення детальних робіт (існують тільки дві міри завершеності роботи: 0% і 100%). Іншими словами, вважається, що робота виконана тільки тоді, коли досягнуто її кінцевого результату; - метод детального контролю, який передбачає виконання оцінок проміжних станів виконання роботи (наприклад, завершеність детальної роботи на 50% означає, що, за оцінками виконавців і керівництва, цілі роботи досягнуті наполовину). Цей метод складніший, оскільки вимагає від менеджера оцінювати процент завершеності для робіт, що знаходяться в процесі виконання. Для цього необхідно розробити спеціальні шкали для оцінювання міри виконання робіт. Іноді зустрічаються дещо модифіковані варіанти методудетального контролю: - метод 50/50, в якому є можливість облікудеякого проміжного результату для незавершених робіт. Міразавершеності роботи визначається в момент, коли на роботу витрачено 50% бюджету; - метод по віхах (контроль у заздалегідь встановлених точках проекту), який застосовується для тривалих робіт. Робота ділиться на частини віхами, кожна з яких означає певну міру завершеності роботи. - регулярний оперативний контроль, який здійснюється на рівні відповідальних виконавців. - експертна оцінка ступеню виконання робіт і готовності проекту -виконується зазвичай для надання інформації на вимогу когось з учасників проекту, наприклад, інвестора. Використовуючи один з цих методів, менеджер може розробити інтегровану систему контролю, яка дозволяє зосередити увагу на мірі завершеності робіт, а не тільки на часових і об'ємних параметрах проекту і задовольняє критеріям обгрунтування фінансування. Критерії і дані, необхідні для контролю основних параметрів проекту, наведено в табл.9.1. Таблиця 9.1.Критеріїдля контролю і необхідні дані
Звичайно кількісні показникизбираються на рівні робіт абопакетів робіт і потім узагальнюються для верхніх рівнів контролю відповідно до структури поділу робіт (ієрархії робіт). Оскільки оцінки виконання проекту загалом і окремих його етапів розраховуються на основі даних про виконання детальних робіт, важливо на етапі розробки системи контролю вибрати відповідні ваговікоефіцієнти для визначення узагальнених показників. Наприклад, використання тривалості робіт в якості вагових коефіцієнтів призводить до того, що основний внесок в процент виконання сумарної (укрупненої, складової) роботи будуть вносити найтриваліші елементарні (дочірні) роботи. Вага роботи може встановлюватися й відповідно до її планової вартості. Як правило, планова вартість є досить надійним показником значущості роботи. Іноді витрати і обсяги робіт не пов'язані безпосередньо, наприклад у разі використання в процесі реалізації робіт дорогих матеріалів і обладнання. Можливо, більш вдалим у цьому випадку буде визначати питомі ваги робіт на основі витрат, пов'язаних тільки з використанням ресурсів або планового обсягу. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|