Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



О.Т. Гончар

 

План:

1. Наради.

2. Збори

3. Дискусії

 

v Робота з епіграфом.Як Ви розумієте вислів Олеся Гончара?

Завдання 1. Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

1. Назвіть форми колективного обговорення професійних проблем.

2. Які стадії виділять у перемовинах?

3. Які існують види підготовки до перемовин?

4. Які види нарад виділяються за метою й завданням?

5. У чому особливість такої форми колективного обговорення професійних проблем як «мозковий штурм?

6. Із яких етапів складаються збори?

7. У чому полягає відмінність дискусії від дебатів?

 

Завдання 2. Прислухайтесь до вимови звуків Вашою родиною, перехожими на вулиці, колегами по роботі, навчанню, запишіть і поясніть причини відхилення від літературних норм.

 

Завдання 3. Напишіть невеликий текст на тему «Спілкування у професійній діяльності» за поданою схемою:

1. Перша підтема (виклад, аргументація);

— перша мікротема;

— друга мікротема.

2. Друга підтема (виклад, аргументація);

— мікротема.

 

Завдання 4. Поль Сопер виділяв 1) розважальну, 2) інформаційну, 3)агітаційну (натхненну) промови та такі, що 4) закликають і 5)переконують. Знайдіть приклади таких промов.

 

Завдання 5. Складіть агітаційну промову на будь-яку, обрану Вами самостійно, тему.

 

Завдання 6. Складіть інформаційну промову на будь-яку тему (використовуючи цитати та вислови).

 

Завдання 7. Виконайте наступне завдання. Ви — представник туристичної компанії. Ваша мета — переконати аудиторію придбати путівки та гірськолижний курорт у Карпатах. Види цільових аудиторій: підлітки, військовослужбовці, науковці, робочі авіазаводу.

 

Завдання 8. Підберіть матеріал (з власного та чужого досвіду) на тему: «Книги — річки, що напоюють Всесвіт» (Ярослав Мудрий) та занотуйте його на картках (з елементами бібліографічного опису джерел).

 

Завдання 9. Прочитайте вислови відомих ораторів. Який, на вашу думку, механізм передачі настрою?

Кожний дійсно хороший публічний виступ повинен бути схвильованим (Цицерон).

Плач сам, якщо хочеш, щоб я плакав (Горацій).

Вкладай душу в свій виступ. Справжня емоційна щирість допоможе більше, ніж які-небудь правила (Дейл Карнегі).

 


Читайте також:

  1. Вахула О.М., Гончарук В.Є.
  2. ЛЮДИНА - ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА
  3. Роботах (проектах) спеціалістів і магістрів ДНУ ім. О.Гончара
  4. Травня відвідай експозицію Музею Івана Гончара – безкоштовно!
  5. Травня відвідай експозицію Музею Івана Гончара – безкоштовно!
  6. Турецьке гончарне мистецтво. Художнє ткацтво – «дамаські тканини» (Сирія).
  7. Філософізм творчості О. Гончара




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 6. Пригадайте, як вимовляються дзвінкі приголосні у кінці слова та в кінці складу. Прочитайте слова згідно з нормами української літературної вимови. | Завдання 10. Навчіться правильно та швидко вимовляти скоромовки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.