Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування законодавчої бази дорадчої діяльності

 

25квітня 2001 р. Міністерством аграрної політики України, Українською академією аграрних наук та Національним аграрним університетом був підписаний спільний наказ № 114/36/165, яким затверджені "Концепція становлення та розвитку мережі сільськогосподарських дорадчих служб в Україні" та склад робочої групи з підготовки проекту Закону України "Про національну сільськогосподарську дорадчу службу".

В ході роботи групи було розроблено проект Закону про дорадчу діяльність, який на протязі 2002-2003 років декілька разів розглядався на засіданнях Верховної Ради, однак не набрав необхідної кількості голосів. І лише в кінці 2003 року цей Закон було прийнято у першому читанні.

Створення Всеукраїнської громадської асоціації дорадчих служб

11 березня 2003 р. відбулися установчі збори по створенню громадської організації дорадчих служб, в результаті роботи яких була створена "Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України" та обрані її керівні органи.

 


 

ТЕМА №2 ХАРАКТЕР І ЦІЛЬ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення дорадчих служб в різних регіонах України | Визначення: що таке консультування ?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.