Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 2.

Консульська робота та практика багатосторонньої дипломатії.

Тема 5. Встановлення консульських відносин та відкриття консульських установ. (9 год.)

Лекція 5. Встановлення консульських відносин та відкриття консульських установ(2 год.)

1. Історія становлення консульського інституту. Формування та етапи становлення консульської служби України.

2. Основні умови та принципи встановлення консульських відносин і відкриття консульських установ.

3. Поняття “консульська установа” та “консул”. Класи консульських установ.

4. Структура та персонал консульських установ. Внутрішня організація і методи роботи консульської установи.

5. Призначення глави консульської установи. Консульський патент. Екзекватура. Консульський округ.

6. Штатні та позаштатні консули. Практика призначення позаштатних (почесних) консулів в Україні.

Семінар 6. Встановлення консульських відносин та відкриття консульських установ 2 год.

1. Основні умови та принципи встановлення консульських відносин та відкриття консульських установ.

2. Поняття “консульська установа” і “консул”. Класифікація консульських установ.

3. Порядок призначення глави консульської установи. Консульський патент. Екзекватура. Консульський округ.

4. Інститут почесних (позаштатних) консулів. Практика призначення почесних консулів в різних країнах світу.

5. Діяльність почесних консулів України за кордоном.

Завдання для самостійної роботи (5 год.)

1. На основі рекомендованої фахової літератури та першоджерел підготувати реферати:

а) “Історія становлення та розвитку консульської служби України у ХХ ст.”;


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Блок (модуль) 1
  4. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  5. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  6. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  10. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  11. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  12. ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Дипломатичні привілеї та імунітети. (9 год.) | Основні теорії походження держави і права

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.