МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст.»Модуль 1. Абдомінальна хірургія. Змістовий модуль 2. Хірургічна гастроентерологія та проктологія. Тема № 14. Випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст. Визначення: Синдром випадання прямої кишки виникає внаслідок патологічної слабкості м’язового апарату прямої кишки, промежини і тазового дна при підвищенні внутрішньоочеревинного та внутрішньокишкового тиску на тлі травматичних ушкоджень, хронічних та гострих захворювань, старечого віку, та призводить до випадання як слизової оболонки, так і усіх прошарків прямої кишки і гемороїдальних вузлів назовні. Патологiчна реакцiя судин тазового дна на постійну затримку в них крові буде викликати хронiчний застій крові у гемороїдальних сплетіннях анального каналу та задньопрохідного отвору з явищами дискомфорту, випадання вузлів, болю та виділення крові, що може потребувати хiрургiчного втручання після термінової консультації хірурга та проктолога. Найбільш частими причинами синдрому випадання прямої кишки бувають випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст. 1. Випадання прямої кишки –це гострий або хронiчний патологічний стан, що характеризується випадінням як слизової оболонки, так і усіх прошарків прямої кишки назовні. 2. Геморой хронічний 3-4 ст.- це хронiчні застійні патологічні зміни з розширенням гемороїдальних сплетінь заднього проходу та прямої кишки, що викликають випадання вузлів назовні, дискомфорт в ділянці анусу. Кінцеві цілі навчання за учбовим елементом: 1.Формування попереднього діагнозу 2.Діагностична програма та аналіз одержаних даних 3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом) 4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз 5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ А) Терміновість госпіталізації Б) Терміновість операції В) Передопераційна підготовка Г) Післяопераційне лікування Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за темою – Випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст., яка відноситься до синдрому випадання прямої кишки. Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті: 1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами) 2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями: - обґрунтування попереднього діагнозу - визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних - проведення диференційної діагностики - формування клінічного діагнозу - визначення програми лікування 3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок: - дослідження прямої кишки ректальним дзеркалом - ректороманоскопія Читайте також:
|
||||||||
|