Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Артеріомезентеріальна компресія 12 палої кишки

Спайкова хвороба органів черевної порожнини

Кінцеві цілі навчання за учбовим елементом:

1.Формування попереднього діагнозу

2.Діагностична програма та аналіз одержаних даних

3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом)

4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз

5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ

А) Терміновість госпіталізації

Б) Терміновість операції

В) Передопераційна підготовка

Г) Післяопераційне лікування

Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних

навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за

темою – Хронічне порушення просування вмісту по шлунково-кишковому тракту, яка відноситься до синдром болю у верхньому відділі черевної порожнини.

 

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:

1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами)

2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:

- обґрунтування попереднього діагнозу

- визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних

- проведення диференційної діагностики

- формування клінічного діагнозу

- визначення програми лікування

3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок:

- Аналіз рентгенограм при стенозі шлунку та 12 палої кишки

- Проба Шварта

Інформаційна частина методичної розробки


Читайте також:

  1. Аналіз рентгенограм при стенозі шлунку та 12 палої кишки
  2. Асиміляція харчових інгредієнтів, мікрофлори товстої кишки.
  3. Будова стінки тонкої кишки
  4. Випадання прямої кишки та геморой хронічний 3-4 ст.»
  5. Гастрит хронічний. Виразкова хвороба шлунка і 12п кишки. Рак шлунка.
  6. Гастрит хронічний. Виразкова хвороба шлунка і 12п кишки. Рак шлунка.
  7. Голкова декомпресія при напруженому пневмотораксі
  8. Декомпресія при перекладі
  9. Декомпресія тонкої і товстої кишки інтубаційним зондом.
  10. Еталон відповіді: а) Гострик (Enterobius vermicularis); б) ентеробіоз; в) Фекально-оральний, аутоінвазія, аутореінвазія; г) Нижній відділ тонкої та верхній відділ товстої кишки.
  11. Загальні поняття про причини розвитку перитонеального синдрому: перфорація шлунку та дванадцятипалої кишки, перфорація тонкої та товстої кишок»




Переглядів: 796

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка загальноклінічного аналізу крові при гіперспленизмі: | Мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.