МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми:1.Анатомія, топографічна анатомія та оперативна хірургія – топографо-анатомічна характеристика органів черевної порожнини. 2.Фізіологія– функція органів черевної порожнини. 3.Патологічна фізіологія – патогенез розвитку больового та запального синдромів. 4.Патологічна анатомія – морфологічні зміни у органах черевної порожнини. 5.Мікробіологія, вірусологія та імунологія –місце мікробного фактору у виникненні запальних процесів у черевній порожнині. 6.Загальна хірургія, пропедевтика внутрішніх хвороб –методика опитування та фі- зікального обстеження хворого
Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття: Використовуючи базовий рівень знань та вмінь, засвоїти теоретичні знання та практичні навички, які забезпечать оволодіння практично орієнтованими задачами в обсягах: 1.Обстеження хворого для визначення клінічного перебігу хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом (опитування хворого та фізікальне обстеження) 2.Обгрунтування та формування попереднього діагнозу захворювань 3.Складання діагностичної програми та аналіз результатів додаткових досліджень 4.Формування переліку захворювань для диференційної діагностики та її проведення 5.Формування клінічного діагнозу на підставі клініко-статистичної класифікації захворювань 6.Формування лікувальної програми.
Програма самостійної підготовки до практичного заняття: 1. Актуальність проблеми хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом. 2. Визначення захворювань, які належать до хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом. 3. Причини та механізм розвитку захворювань, які належать до хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом. 4. Клінічні прояви (скарги, анамнез, дані фізікального обстеження хворого) хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом. 5. Принципи діагностики та обсяг даних, необхідних для формування попереднього діагнозу при захворюваннях, що належать до хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом. 6. Принципи складання діагностичної програми для уточнення попереднього діагнозу та подальшого лікування. 7.Перелік захворювань для проведення диференційного діагнозу, складання диференційно-діагностичних таблиць з порівняльним аналізом. 8.Клініко-статистичні класифікації хронічного порушення просування вмісту шлунково-кишковим трактом, та принципи формування клінічного діагнозу. 9.Обгрунтування організаційно-лікувальної програми. Практичні навички, які закріплені за учбовим елементом:
2.Проба Шварта Читайте також:
|
||||||||
|