Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Захворювання гепато-панкреато-біліарної зони, ускладнені механічною жовтяницею (синдром механічної жовтяниці).

Механічна жовтяниця – це патологічний симптом, обумовлений порушенням відтоку жовчі із жовчних проток, важке ускладнення ряду захворювань, які перебігають із обтурацією жовчних шляхів.

Кінцеві цілі навчання за учбовим елементом:

1.Формування попереднього діагнозу

2.Діагностична програма та аналіз одержаних даних

3.Диференційний діагноз (перелік захворювань, диф. діагностичні таблиці з аналізом)

4.Клініко-статистична класифікація захворювання та клінічний діагноз

5.ПРОГРАМА ЛІКУВАННЯ

А) Терміновість госпіталізації

Б) Терміновість операції

В) Передопераційна підготовка

Г) Післяопераційне лікування

Мета практичного заняття: Встановити рівень засвоєння теоретичних знань та практичних

навичок студентами в межах професійно орієнтованих задач лікаря загальної практики за

темою – Загальні питання розвитку та діагностики синдрому механічної жовтяниці:пухлина великого сосочка дванадцятипалої кишки, пухлина голівки підшлункової залози, пухлина позапечінкових жовчних проток, холедохолітіаз, ускладнений механічною жовтяницею, холангіт, яка відноситься до синдрому механічної жовтяниці.

 

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті:

1.Тестовий контроль знань (комп’ютерний контроль знань за 30 тестовими задачами)

2.Теоретичне опитування кожного студента з оцінкою за питаннями:

- обґрунтування попереднього діагнозу

- визначення діагностичної програми та аналіз отриманих даних

- проведення диференційної діагностики

- формування клінічного діагнозу

- визначення програми лікування

3.Оцінка виконання кожним студентом практичних навичок:

- визначення пентади Рейнольда при холангіті

- аналіз РХПГ.

Інформаційна частина методичної розробки


Читайте також:

  1. III. АНАМНЕЗ ЗАХВОРЮВАННЯ
  2. III. Захворювання, які зумовлюють гельмінти, що живуть у воді: (шистосомоз, дракункульоз, або ришта).
  3. Аналіз клінічних показників крові і сечі при гострих запальних захворюваннях орга-
  4. Анамнез захворювання
  5. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях
  6. Безрецептурні ЛП, які використовуються при захворюваннях алергічної природи
  7. Венеричні захворювання
  8. Види слюсарно-механічної обробки
  9. ВИРОБНИЧИЙ ТРАВМАТИЗМ ТА ПРОФЕСІЙНІ ЗАХВОРЮВАННЯ
  10. Виробничі травми та профзахворювання
  11. Виробничі травми та профзахворювання
  12. Виробничі травми, профзахворювання, нещасні випадки виробничого характеру.




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 11 | Мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.