Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Охарактеризуйте цілі та завдання управління персоналом як науки та навчальної дисципліни.

2. Що є предметом дисципліни «Менеджмент і адміністрування (Управління персоналом)»?

3. Визначте місце дисципліни в системі сучасного менеджменту організацій.

4. Охарактеризуйте роль людського чинника на сучасному етапі розвитку суспільства.

5. Дайте визначення сутності понять «людські ресурси», «трудові ресурси», «персонал» та «кадри». Знайдіть спільні риси та відмінності між ними.

6. Які підсистеми складають функціонально-цільову модель системи управління персоналом?

7. Дайте характеристику основним концепціям управління персоналом як науки.

8. У послідовності яких етапів здійснювався еволюційний розвиток управління персоналом як науки?

9. На які типи поділяється організаційна культура і який існує зв'язок з еволюційним розвитком системи управління персоналом?

10. Назвіть особливості системи управління персоналом в США та Японії? Які з них можуть використовуватися в практиці управління персоналом на вітчизняних підприємствах?

11. Які особливості західноєвропейської системи управління персоналом, порівняно з американською та японською?

Рекомендована література:

1. Балабанова Л. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. В. Балабанова,
О. В. Сардак. – К. : ВД «Професіонал», 2006. – 512 с.

2. Веснин В. Р. Практический менеджмент персонала : [пособ. по кадровой работе] /
В. Р. Веснин. – М. : Юристъ, 1998. – 496 с.

3. Виноградський М. Д. Менеджмент організацій : [навч. посіб.] / Виноградський М. Д., Виноградська A. M., Шканова О. М. – К. : КНТЕУ, 2002. – 654 с.

4. Крушельницька О. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / О. В. Крушельницька, Д. П. Мельничук. – К. : «Кондор». – 2003. – 296 с.

5. Михайлова Л. І. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. І. Михайлова. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 248 с.

Тема 2. Управління персоналом як соціальна система

Теоретичні питання для самостійного опрацювання

1. Характерні риси особистості, що пов'язані з її поведінкою в організації.

2. Поняття особистості.

3. Ціннісна орієнтація працівника.

4. Індивід й індивідуальність: спільне та відмінне персоналу.

5. Компетентність і компетенції працівника.

6. Види компетенцій та їх рівні.

7. Професійна компетентність і професійна придатність.

Практичні завдання для самостійного опрацювання

Конкретна ситуація «Управлінська команда в компанії


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  3. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
  10. VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
  11. VІ. ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне завдання 3 | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.